قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

هاشمی تختی : گنجاندن منابع مالی برای رشد حمایت از تولید در بودجه ۹۶/ رشد اعتبارات توسعه دریامحور

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس در قالب بودجه سال آینده کشور، منابع ویژه‌ای را برای رشد حمایت از تولید گنجانده‌اند.

بازخبر / حسین هاشمی‌تختی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دلایل بروز رکود در اقتصاد کشور کاهش تولید است و در این زمینه دولت و مجلس برای بودجه سال ۹۶ ردیف‌های ویژه‌ای برای کمک به رشد تولید در کشور در نظر گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه رشد اقتصاد در گروی رشد تولید است، افزود: همین‌طور منابع لازم برای رشد عملیات عمرانی در کشور بخصوص از طریق اوراق مشارکت در بودجه سال آینده کشور دیده است که امیدواریم دولت و مجلس بتوانند در یک فضای همکاری، زمینه‌های رفع رکود را در اقتصاد ملی فراهم کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تزریق اعتبار به پروژه‌ها و رشد تخصیص‌ها در مدت زمان باقی‌مانده از سال ۹۵ از یک سو و افزایش تزریق اعتبار به موقع به پیمانکاران برای سال آینده به طور مفصل در کمیسیون عمران مجلس و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور و وزرای راه و شهرسازی و نیرو و کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کار دولت در سال آینده به شمار می‌رود.

هاشمی‌تختی تأکید کرد: رشد هزینه‌کردهای دولت در بودجه سال ۹۶ نباید بخش عمرانی را تحت تأثیر قرار دهد و باید تلاش کنیم تا اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور را از طرق مختلف تأمین کنیم.

وی همچنین از تأکید نمایندگان استان‌های مختلف مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توزیع بودجه بر اساس منطقی مشخص و برنامه‌ریزی واحد خبر داد و گفت: اعتقاد ما بر این است که نظام بودجه‌ریزی کشور باید از مقوله چانه‌زنی فاصله گرفته و توزیع اعتبارات بر پایه عدالت و توجه به اصل توسعه متوازن و همه‌‎جانبه باشد.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *