قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان از سد شهرداری بندرعباس گذشت

تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان در وقت های تلف شده و به سختی از سد شهرداری بندرعباس گذشت.

بازخبر /تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان در وقت های تلف شده و به سختی از سد شهرداری بندرعباس گذشت.

عصر گذشته(۱۰ دی) در دیداری تدارکاتی تیم ملی لبنان و شهرداری بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان سفید پوشان لبنانی با نتیجه ۵ بر ۴ موفق به شکست شهرداری بندرعباس شدند.

 ابتدا لبنانی ها با یک گل جلو افتادند ولی گل زیبای فاروق پسنده بازی را به تساوی کشاند، گل دوم شهرداری توسط کاپیتان محمد پویه به ثمر رسید، با این گل بازی ۲_۱ به سود بندری ها ادامه پیدا کرد اما این پایان کار نبود و  لبنانی ها دو گل دیگر را به ثمر رساندند.

 سجادعبدالله پور ستاره ملی پوش بندرعباسی شهرداری کار را به تساوی کشاند، بار دیگر تیم ملی لبنان با حساب ۴_۳ گوی سبقت را از ساحل نشینان میزبان ربودند اما غافل از اینکه سجادعبدالله پور، بازیکن خستگی ناپذیر این روزهای فوتبال ساحلی ایران، آماده و سرحال است، گل تساوی یکبار دیگر توسط عبدالله پور به ثمر رسید. نهایتا در وقت های تلف شده ملی پوشان لبنان، گل پنجم و پیروزی بخش بازی را به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان پیش از این دیدار، دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی کشورمان داشت، دیدار اول ۳_۲ و دیدار دوم ۴_۴ که به پنالتی کشیده شد، بازنده از زمین خارج شد

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *