دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

انتقاد شدید مسکو از واشنگتن/ انزجار جهانی از آمریکا

«… این هشت سال که با شعار انحصارطلبی و برتری آمریکایی ها سپری شد موجب بیزاری تمامی جهان از آن ها شده است».

باز خبر,سخنگوی وزارت خارجه روسیه به شدت از سیاست خارجی دولت اوباما و آسیب هایی که آمریکا طی این هشت سال به جهان زد انتقاد کرده است

به نوشته خبرگزاری ایتارتاس، “ماریا زاخاروف” سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: سیاست خارجی دولت اوباما طی هشت سال گذشته، بیزاری و انزجار همه جهان را برانگیخته است.

وی طی مصاحبه با شبکه یک تلویزیون روسیه افزود: فکر می کنم این مرد (اوباما) و تیمش در عرصه بین المللی برای همه بد بوده اند و ثابت شده که آثار منفی برای جهان داشته اند.

خانم زاخاروف افزود: من فکر می کنم این هشت سال که با شعار انحصارطلبی و برتری آمریکایی ها سپری شد موجب بیزاری تمامی جهان از آن ها شده است.

 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه ادامه داد: آن ها در عمل کردن به تعهدات خود که دربرابر برخی کشورها داشتند شکست خوردند. آن ها همچنین نتوانستند به وظایف خود در عرصه بین المللی و وظایفی که در قبال مردم آمریکا داشتند عمل کنند.

به گفته این دیپلمات ارشد روس، تیم اوباما از “منظر اخلاقی” می تواند مقصر شناخته شود چرا که مرتکب جنایاتی برپایه این شعار شده که “هر کسی قویتر است، حقوق نامحدودی برای انجام اعمال زشت و شرورانه دارد”.

وی در پایان تاکید کرد: این همان چیزی است که دولت اوباما در تاریخ به جای گذاشت.

اظهارات خانم زاخاروف درحالی مطرح شده که اخیرا شاهد تشدید تنش ها بین واشنگتن و مسکو بوده ایم.

پس از گزارش سیا مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، “باراک اوباما” طی مصاحبه ای با رادیو ملی این کشور با تهدید روسیه گفت، واشنگتن در زمان و مکان مورد نظر خود، پاسخی “متناسب و معنادار” به مسکو خواهد داد.

اسپوتنیک نیز از تماس مستقیم اوباما با پوتین توسط تلفن خط قرمز و هشدار به وی درباره دخالت در انتخابات آمریکا خبر داده بود.

از سوی دیگر “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهور روسیه در کنفرانس سالانه خود به دموکرات ها و اوباما تاخته و از آنان خواسته بود “بازنده بد اخلاق” انتخابات آمریکا نباشند و تلاش نکنند دیگران را مقصر شکست خود بدانند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *