آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟

کلوپ: بردی شگفت انگیز کسب کردیم؛ به چنین بردهایی بیشتر نیاز داریم

لیورپول در دیداری حساس موفق به شکست دادن اورتون شد.

بازخبر / لیورپول در دربی مرسی ساید با گل سادیو مانه در وقت های تلف شده ۱-۰ اورتون را در گودیسون پارک شسکت داد و دوباره به رده دوم جدول لیگ برتر بازگشت.

یورگن کلوپ پس از پایان بازی در مصاحبه با اسکای گفت: کسب برد این چنینی شگفت انگیز است. هواداران را دیدید که چقد خوشحال بودند؟ اورتون در این بازی حتی یک موقعیت گل هم نتوانست بدست آورد. برنامه آن ها در این بازی این بود که ما را به شدت پرس کنند. بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. می دانستیم که همانند بازی با آرسنال بازیکنان اورتون بسیار محکم و خشن بازی خواهند کرد. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و می توانستیم زودتر به گل برسیم. در ماه های آتی باید در چنین بازی هایی بردهای بیشتری کسب کنیم. بسیار خوب بود که بدون یک بازی درخشان توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

کلوپ درباره خطای شدید راس بارکلی روی هندرسون گفت: همه این صحنه را دیدیم و لازم نیست درباره آن زیاد حرف بزنم. به نظرم راس خوش شانس بود و هندرسون هم خوش شانس، چون اتفاقات دیگری رخ نداد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *