قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

پس از احمد، امید پَر!

ظاهرا دست های پشت پرده دست از سر پرسپولیس برنمی دارند.

بازخبر / قائم شهمرادی – چند سالی است که مسئولین فوتبال اعتقاد دارند، فوتبال ایران از یک قطبی بودن خارج شده و این خوب است که تیم های شهرستانی هم مدعی و قهرمان می شوند، اما سوالی که ذهن دوستداران فوتبال را مشغول می کند این است که چرا باید اتفاقات به نفع تیم هایی خاص رقم بخورند!

این خروج از حالت دو قطبی از زمانی شروع شد که تیمهای اصفهانی نبض لیگ را بدست گرفتند و به قیمت هایی که گفتن ندارد قهرمان لیگ برتر ایران می شدند تا اینکه تیمهای فولاد خوزستان و نفت تهران بین تیمهای سرمایه دار لیگ شگفتی سازی کردند.

از زمانی که تیمهایی مثل فولاد خوزستان و نفت تهران شگفتی سازی شان شروع شد قوانین عجیبی در فدراسیون فوتبال ایران گل کرد، قوانینی که در نهایت منجر به جدایی بازیکنان کلیدی این تیمها شد.

حالا دو سال است که پرسپولیس تیمش را جوان تر از گذشته و این ستاره های جوان سال گذشته چشمان همه را به خود خیره کردند، پرسپولیس که طی سالهای اخیر کم از سازمان لیگ، داوری و مسائلی که گفتن ندارد ضربه نخورده حالا با اتفاقی بنام “خدمت مقدس سربازی” بازیکنان کلیدی اش رو به رو شده است، اما جای تعجب دارد که چرا این ستاره های کلیدی باید راهی تراکتورسازی شوند!

شواهد نشان می دهد که جدی ترین رقیب پرسپولیس در این فصل تراکتور سازی تبریز است، تیمی که تحت هدایت امیر قلعه نوعی قرار دارد و بازیکنان قوی هم کم ندارد، از جمله این بازیکنان می توان به محمد نوری و محسن بنگر اشاره کرد که خودشان پرسپولیسی هستند.

اما بحث حضور نوری و بنگر در تراکتور با احمد نوراللهی و امید عالیشاه فرق می کند.

تفاوتها اینجاست که نوری و بنگر با قرارداد آزاد راهی تراکتور شدند اما …

حدود دو هفته پیش مسئله سربازی احمد نوراللهی مطرح شد و تایید برانکو و طاهری مشخص شد که این بازیکن باید نیم فصل از جمع سرخ پوشان پایتخت جدا شود و برای گذراندن دوران سربازی در تیمی دیگر خدمت کند.

به محض بسته شدن پرونده نوراللهی برای خدمت سربازی نام علی علیپور، محمد انصاری و امید عالیشاه هم برای این اتفاق سر زبانها افتاد و سر انجام شب گذشته در برنامه نود تایید شد که امید عالیشاه هم نیم فصل باید پرسپولیس را ترک کند و اتفاقا مقصد این بازیکن هم باید تراکتورسازی تبریز باشد!

امید عالیشاه و احمد نوراللهی سال گذشته عملکرد فوق العاده ای در ترکیب پرسپولیس داشتند، خصوصا عالیشاه که موفق شد عنوان بهترین پاسور لیگ را به خودش اختصاص بدهد.

حالا در این فصل هر دو بازیکن کلیدی سرخ پوشان تهران، “باید” تیمشان را به مقصد جدی ترین رقیبشان برای قهرمانی (تراکتور سازی تبریز) ترک کنند.

و اما سوالی که برای هواداران پرسپولیس به وجود آمده این است که چرا بازیکنان سرباز نباید به تیمهایی مثل فجر سپاسی شیراز یا ملوان بندر انزلی بروند که این تیم ها نیازی مبرم تری به این بازیکنان دارند؟!

تمامی این حواشی باعث شده تا این سوال بین هواداران پرسپولیس مطرح شود:

“دست های پشت پرده کی می خواهند دست از سر پرسپولیس بردارند؟”

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *