جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

نام‌نویسی دو هزار و ۳۰۰ نفر برای اعزام به مراسم اربعین حسینی

معاون اداره حج و زیارت هرمزگان از نام‌نویسی دو هزار و ۳۰۰ نفر برای اعزام به پیاده‌روی و شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

بازخبر ، معاون اداره حج و زیارت هرمزگان از نام‌نویسی دو هزار و ۳۰۰ نفر برای اعزام به پیاده‌روی و شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

علی‌اصغر دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس با اعلام این خر افزود: این افراد با ۵۸۴ گروه اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: سامانه نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در مراسم اربعین (سماح) همچنان باز است.

معاون اداره حج و زیارت هرمزگان خاطرنشان کرد: اعزام زائران اربعین با کاروان و شبه کاروان است و هزینه روادید و بیمه و دیگر هزینه‌ها به‌صورت ریالی پرداخت می‌شود.

دهقانی بابیان اینکه نام‌نویسی زائران اربعین در استان از ۱۶ مردادماه آغازشده است، تصریح کرد: پوشش بیمه‌ای برای زائران اربعین اجباری است و قرار است بیمه ایران این پوشش را انجام دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مرزها از ۲۰ محرم برای اعزام زائران بازخواهند بود، اظهار کرد: متقاضیان اعزام به عتبات از مراجعه به دفاتر غیرمجاز خودداری کنند و تنها از طریق سامانه سماح و مراجعه به دفاتر زیارتی برای اعزام به اربعین اقدام کنند

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *