قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

بدترین مردم و موجودات بدعت گذاران هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ندسا گفت: بدترین امور بدعت است و هر بدعتی گمراهی و هر گمراهی آتش جهنم را به دنبال خواهد داشت.

بازخبر ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالنبی صداقت در همایش آشنایی با تفکرات تکفیری که در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: بدعت و تحریف در آموزه‌های اسلامی می‌تواند یک زنگ خطر باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صداقت افزود: مواظبت کنیم از باورها و آموزه‌های دینی خود زیرا دشمن در کمین است جامعه اسلامی را به انحراف بکشد.

وی ادامه داد: بدترین مردم و موجودات بدعت‌گذاران هستند و سعی دارند تفکرات شخصی خود را به مردم غالب کنند و پشت این جریانات قدرت‌های استکباری هستند که از وحدت اسلامی ضربه خورده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صداقت تصریح کرد: داعش خود را مدعی این می‌داند که حاکمیت شام و عراق را تصرف کند و در همین راستا یک عده‌ای بنام اسلام دارند این گروه را تشویق و تجهیز می‌کنند اگر کسی از سر بغض و دشمنی از بدعت‌گذاران روی برگردانند خداوند قلب او را سرشار از نور یقین خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ندسا ادامه داد: این گروه به نام دین و جهاد و با شعار لا اله الا الله و محمد رسول‌الله مسلمانان را سر می‌برند و با وحشیانه‌ترین شکل ممکن می‌کشند، کسانی که این کار را می‌کنند از مزدوران آمریکا و اسرائیل‌اند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه جهان اسلام در مقابل این‌گونه جنایات همدلی و وحدت است، تصریح کرد: تنها راه مقابله با این جنایات همدلی و وحدت است و جنایاتی که در کشورهای اسلامی در حال وقوع است متذکر این است که از اسلام ناب دفاع کنیم و قیام کنیم در حمایت مردم بی‌گناه ای که در حال کشته شدن هستند.

این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: دشمنان نابودی خود را در همدلی و وحدت ما می‌دانند و این‌گونه همایش‌ها باید بیشتر شود و این وحدت حاکم در جاسک باید به دیگر نقاط ترویج داده شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *