قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

برای خدمت به ورزش کشور به دنبال سیاسی‌کاری نیستم

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای خدمت به ورزش کشور توجهی به جریان‌های سیاسی چپ و راست ندارم و به‌دنبال سیاسی‌کاری نیستم.

باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود سلطانی‌فر امروز در نشست با هیات‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: از روز اول معارفه‌ام گفته‌ام که دست همه کسانی که برای ورزش کشور دل می‌سوزانند می‌فشارم و در این مسیر به دنبال سیاسی‌کاری نیستم.

وی اضافه کرد: بیش از کمبود امکانات مالی و ورزشی در سطح کشور، مشکل برنامه‌ریزی در حوزه ورزش به چشم می‌خورد که یکی از اولویت‌هایم در ورزش کشور ساماندهی و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری بهینه از امکانات موجود ورزشی است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: هزاران مکان ورزشی در اختیار نیروهای نظامی، آموزش و پرورش، سازمان‌های دولتی و دانشگاه‌ها وجود دارد که بخش عمده‌ای از آنها در طی روز فعالیتی کمتر از ۶ ساعت دارند.

وی با اعلام کمبودها و کاستی‌های فراوان در ورزش کشور بیان کرد: هم اکنون قریب به ۱۴ هزار هیات ورزشی در سطح کشور وجود دارد که اگر بودجه ورزش کشور چندین برابر هم شود نمی‌تواند مشکلات آنها را به دلیل پایین بودن کف بودجه این هیات‌ها حل کند.

سلطانی‌فر ادامه داد: هر چند با مساعدت دولت بودجه وزارت ورزش و جوانان در لایحه بودجه عمومی سال ۹۶، بیش از دو برابر دیگر وزارت‌خانه‌ها افزایش داشته است اما نمی‌تواند جوابگوی نیازهای هیات‌ها و ورزش کشور باشد.

وی یادآور شد: اگر نمایندگان مجلس اهتمام ویژه‌ای برای افزایش ردیف اعتباری کمک به هیات‌های ورزشی به میزان پنج برابر وضعیت موجود کنند می‌توان شاهد مرتفع شدن بخشی از مشکلات این هیات‌های ورزشی بود.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام این که سرمایه‌گذاری در ورزش باید توجیه اقتصادی داشته باشد، عنوان کرد: در شرایط موجود به‌دنبال استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های غیردولتی و فعال کردن اقتصاد ورزشی هستیم.

وی ادامه داد: در ورزش قهرمانی از سال ۱۹۴۸ به جزء دو المپیک ۱۹۸۰ روسیه و ۱۹۸۴ آمریکا در همه دوره‌های بازی‌های المپیک شرکت کرده‌ایم که نتیجه آن ۱۸ نشان طلا، ۲۱ نشان نقره و ۲۹ نشان برنز بوده است در حالی که یک ورزشکار آمریکایی به تنهایی در ورزش شنا توانسته ۲۷ نشان بگیرد که ۲۲ نشان آن طلا بوده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود ۲۳۶ نشان طلا، نقره و برنز در ورزش های آبی المپیک افزود : این شرایط نشان می‌دهد که اگر تمرکز خاصی بر ورزش‌های آبی در سطح کشور که دارای ۴ هزار کیلومتر سواحل در جنوب و ۹۰۰ کیلومتر در شمال داریم می‌توانیم در عرصه ورزش‌های شنا مدال‌های رنگین بدست آوریم.

وی اعلام کرد: با برنامه‌ریزی های گسترده به‌دنبال موفقیت در المپیک ۲۰۲۰، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و جام جهانی ۲۰۱۸ هستیم.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام این که استان بوشهر ظرفیت خوبی برای داشتن تیم در لیگ برتر فوتبال دارد گفت: وقتی از برنامه نود شاهد اشک‌های طرفداران تیم شاهین بوشهر که از لیگ برتر سقوط کردند بودم احساس بدی در من بوجود آمد که چرا این تیم با ریشه و پرطرفدار باید سقوط کند.

وی ادامه داد: جای این تیم در لیگ برتر خالی است اما این بضاعت و تجربه دارد که اگر به لیگ برتر صعود کند به جای استفاده از بازیکنان پا به سن گذشته سایر استان‌ها، از ظرفیت‌های جوانان خود استفاده کند و مطمئن باشید که به آسانی سقوط نخواهد کرد.

سلطانی‌فر عنوان کرد: توجه ویژه ای به پیشکسوتان ورزش‌های مختلف دارم و آنها را سرمایه‌ای برای ورزش کشور می‌دانم که از زمانی که وارد وزارت ورزش شده‌ام دیدار و نشست با این پیشکسوتان جزء برنامه‌های ثابتم است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *