قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ساختار تشکیلاتی داعش چگونه است؟

گروه تروریستی داعش برای اولین بار از ساختار تشکیلاتی خود پرده برداشت.

بازخبر / مسئولیت های سرکرده گروه تروریستی داعش بر عهده شورای مشورتی می باشد که تشکیلات آن شامل ۳۵ ایالت در کشورهای مختلفاست. ۱۹ ایالت در سوریه و عراق و ۱۶ ایالت نیز در کشورهای دیگر.

به گفته داعش نهادها و دفاتر رسمی شورای مشورتی شامل دایره مهاجرت، دایره امور اسرا با نام شهدا، دفتر پژوهش ها و مطالعات، دایره ایالت های دور دست و دفاتر روابط عمومی و عشائر است.

دفاتر تشکیلاتی با نام وزارتخانه در گروه داعش فعالیت می کنند که شامل دفتر قضاوت و مظالم، دفتر دعوتگری و مساجد، دفتر جذب نیرو، دفتر بیت المال، دفتر آموزش، دفتر کشاورزی، دفتر فیء و غنائم، دفتر حسابرسی، دیوان زکات، دیوان امنیت عمومی، دیوان رسانه ای، دیوان بهداشت و دیوان خدمات است.

به گفته داعش، سرکرده این گروه، ابوبکر بغدادی، به اجرای احکام الهی پایبند است و مردم را به پیروی از اصول دینی دعوت کرده و ارتش هایی را برای دفاع از سرزمین های اسلامی تجهیز کرده است.

pic-17244-1446449046

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *