قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

کاندیداتوری دکتر ظریف برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ قوت گرفت!

برخی گمانه زنی ها از حمایت جمعی از علما و روحانیون از محمد جواد ظریف به عنوان کاندیدای سال آینده ریاست جمهوری خبر می دهد .

بازخبر / برخی گمانه زنی ها از حمایت جمعی از علما و روحانیون از محمد جواد ظریف به عنوان کاندیدای سال آینده ریاست جمهوری خبر می دهد .

به گزارش خبرگزاری مرداد، آیت الله محسن غرویان مدعی شد که جمعی از علما و روحانیون قم با محمد جواد ظریف جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفتگو نمودند . وی دلیل این پیشنهاد را افزایش فشار بر رییس جمهور فعلی می داند .

غرویان در ادامه عنوان نمود : برای اولین بار است که این موضوع را می گویم؛ نظر جمعی از علما، مدرسین و روحانیون اعتدالی در قم این است که آقای ظریف در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شوند، البته کاندیدای اول ما اقای دکتر روحانی است و انچه گفتم تنها در صورتی است که فشارها بر روی دکتر روحانی افزایش یابد.

وی از  دکتر ظریف بعنوان چهره ی برجسته بین المللی یاد نمود و اظهار داشت: او دیدگاهای بسیار بلندی دارند و می توانند گزینه بسیار جدی در انتخابات ۹۶ باشند.

آیت الله غرویان در پایان سخنانش افزود : هم اکنون، ما در حال رایزنی با شخص آقای دکتر ظریف هستیم تا ببینیم نظر ایشان چیست. هر چند ایشان تا کنون این موضوع را نپذیرفتند و اظهار نمودند که نمی آیند، ولی اصرار بسیاری هست که ایشان در انتخابات بعدی به عنوان کاندیدای مهمی وارد شوند، هرچند که تاکید میکنم فعلا گزینه اول ما دکتر روحانی و گزینه بعدی دکتر ظریف خواهد بود.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *