دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

واگذاری چهارهزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو سمند به روستائیان هرمزگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: تا پایان سال ۹۶ ، در مجموع چهارهزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سمند EF7 بنزینی و دو گانه سوز با تسهیلات کم بهره برای حمل و نقل عمومی روستایی استان واگذار می شود.

بازخبر / به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ، علیرضا مجرد پنجشنبه افزود: یکهزار و ۴۵۰ دستگاه از این خودروها تا پایان امسال (۹۵) و سه هزار و ۵۰ دستگاه نیز تا پایان سال ۹۶ به متقاضیان حمل و نقل عمومی روستایی اختصاص می یابد.
وی بیان داشت: در این طرح خودروهای سمند به روش فروش نقدی و با استفاده از تسهیلات کم بهره صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان واگذار می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهارکرد: اسناد مالکیتی خودروها به صورت سند آزاد (غیر رهنی) و بنام شخص حقیقی یا حقوقی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
مجرد یادآورشد: ساماندهی حمل و نقل روستایی ، تامین سرویس رفت و آمد دانش آموزان بویژه مدارس روستاهای مرکزی و مدارس شبانه روزی و افزایش ایمنی سفر را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.
وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح و با واگذاری خودروهای سمند EF7 به روستائیان و طرح های پیش رو در کاهش تصادفات و خطر احتمالی و کاهش مرگ و میر در جاده های استان سهیم باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *