چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

معترضان به بدرفتاری با پناهجویان بار دیگر در برابر پارلمان استرالیا تجمع کردند

معترضان به بدرفتاری با پناهجویان بار دیگر در برابر پارلمان استرالیا تجمع کردند

بازخبر / در ادامه اعتراضات به بدرفتاری دولت استرالیا با پناهجویان، روز پنج‌شنبه هم شماری از معترضین در برابر پارلمان این کشور تجمع کردند.

این گروه که اردوگاه‌های اسکان پناهجویان را «اردوگاه‌های خونین» می‌خوانند، می‌گویند دولت و پارلمان باید به وضعیت بد پناهجویان پایان دهند.

استرالیا در سال‌های اخیر از ورود پناهجویان خارجی جلوگیری کرده و افرادی را که به صورت غیرقانونی از طریق دریا راهی این کشور می‌شوند، در اردوگاه‌هایی با وضعیت بسیار نامناسب در دو جزیره دورافتاده «نائورو» و «مانوس» اسکان داده‌اند.

تاکنون گزارش‌های متعددی از قتل، سوء استفاده جنسی و سرقت در این اردوگاه‌ها منتشر شده و تعدادی از ساکنان آن‌ها خودکشی کرده‌اند.

روز چهارشنبه شماری از معترضان با برهم زدن جلسه پارلمان استرالیا، از نمایندگان خواستند که در سیاست‌های خود در قبال پناهجویان تجدید نظر کنند.

پلیس با حضور در محل، این افراد را بازداشت کرده و آن‌ها را از ساختمان پارلمان خارج کرد.

با این حال، امروز دوباره معترضان در برابر پارلمان حضور یافته و پارچه نوشته بزرگی را از ساختمان آویزان کرده‌اند. روی این پارچه، نوشته شده است: «همین حالا اردوگاه‌های خونین را تعطیل کنید. #عدالت_برای_پناهجویان.»

«فیل اوانز» سخنگوی معترضان در این رابطه به تلویزیون استرالیا گفت تمام نمایندگان پارلمان در «قساوت‌هایی» که علیه پناهجویان صورت گرفته دخیل هستند.

وی گفت تا زمانی که استرالیا مانند یک کشور دموکراتیک با پناهجویان برخورد نکند، معترضان به تظاهرات ادامه می‌دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *