قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

هاشمی تختی: به شدت با این موضوع مخالفم/چنین اتفاقاتی توهین به مردم هرمزگان است

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در خانه ملت در واکنش به حواشی وجود آمده پیرامون انتخاب مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان، گفت: اگر این شخص وقت زیادی دارد، این وقت را صرف خدمت بیشتر به مردم هرمزگان کند و اگر وقت کم دارد به همان ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان بپردازد.

هاشمی تختی

بازخبر ،رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در خانه ملت در واکنش به حواشی وجود آمده پیرامون انتخاب مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان، گفت: اگر این شخص وقت زیادی دارد، این وقت را صرف خدمت بیشتر به مردم هرمزگان کند و اگر وقت کم دارد به همان ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان بپردازد، معنا ندارد فردی دو مسئولیت را در دو استان متفاوت بپذیرد.

حسین هاشمی تختی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: این‌یک درد مزمنی است که آقایانی می‌آیند از ظرفیت، توانمندی، اقتصاد، صنعت و پتانسیل‌های استان هرمزگان بهره لازم را برده و به استان‌های دیگر می‌برند.

وی بابیان اینکه به‌شدت از این موضوع نگرانم و به این وضعیت اعتراض دارم، تصریح کرد: آقایان باید بدانند اگر مدیر دستگاهی اجرایی یا بنگاهی اقتصادی در استان هرمزگان هستند باید تمامی توان، ظرفیت، استعداد و تجاربش را در استان هرمزگان به کار ببندد.

هاشمی تختی اظهار کرد: اگر این مدیر وقت زیادی دارد خب این وقت را صرف خدمت بیشتر به مردم هرمزگان کند یا اگر وقت کم دارد خب به همان ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان بپردازد، معنا ندارد فردی دو مسئولیت در دو استان متفاوت را بپذیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه این اقدام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌هیچ‌عنوان معنا و توجیه ندارد و شدیداً مجمع نمایندگان استان هرمزگان را نگران کرده است، اضافه کرد: این اقدام درست نبوده و به‌طور حتم آن را از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های ذی‌ربط، استاندار هرمزگان پیگیری خواهم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در خانه ملت بابیان اینکه قرار نیست کسی که در هرمزگان مسئولیت دارد ظرفیتش را در استان دیگری استفاده کند، تصریح کرد: به‌طور حتم در این انتصاب از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی فولاد هرمزگان در بخش‌های ورزش استان اصفهان استفاده خواهد شد و به‌شدت مجمع نمایندگان با این موضوع مخالف بوده و اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه استان هرمزگان استانی ورزش خیز بوده و حرف‌های زیادی در این حوزه دارد، انتظار دارد که مدیرانی که در هرمزگان خدمت می‌کنند از توان و ظرفیت‌های مجموعه تحت نظرشان در جهت توسعه ورزش هرمزگان استفاده شود که این مطالبات جدی مجمع نمایندگان استان است.

وی در خصوص انتصاب افشارزاده به سمت مشاور ورزشی مدیرعامل منطقه آزاد قشم، افزود: شناخت چندانی از افشارزاده ندارم و امیدوارم حضور این فرد بادید و نیت خدمت باشد اما این از دردهای کهنه استان هرمزگان است که از زمان قبل استانداری بنده هم وجود داشت و با پیگیری‌هایی که کردم از ظرفیت‌ها و منابع انسانی استان هرمزگان به نحو مطلوب استفاده شد.

هاشمی تختی بابیان اینکه دید بسته‌ای ندارم که از ظرفیت افراد خبره و توانمند خارج استان استفاده نشود، تصریح کرد: اما اینکه از ظرفیت نیروی انسانی استان هرمزگان استفاده نشود جفا و توهین به مردم هرمزگان است و متأسفانه این موضوع صورت گرفته اگرچه در زمان استانداری بنده تغییر رویکردی در مجموعه مدیران حاصل شد اما متأسفانه در حال تغییر این روند و بازگشت به شکل سابق هستیم و انتظار ما این است که مجموعه عالی مدیریت استان از ظرفیت نیروهای ماندگار هرمزگان بیش‌ازپیش بهره ببرد.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *