دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

پیکر پاک نخستین شهید هرمزگانی حادثه تروریستی سامرا تشییع شد

پیکر پاک نخستین شهید هرمزگانی حادثه تروریستی سامرا صبح امروز با همراهی مردم شهیدپرور بندرعباس تشییع شد.

 باز خبر,پیکر پاک نخستین شهید هرمزگانی حادثه تروریستی سامرا صبح امروز با همراهی مردم شهیدپرور بندرعباس تشییع شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، “خیری شیخی” نخستین شهید حادثه تروریستی سامرا از هرمزگان امروز از مسجد قدس بندرعباس تا منزل شهید واقع در کوی آیت‌الله غفاری (شهناز قدیم) با حضور مردم و مسئولان استان و با شعار “لبیک یا حسین لبیک یا زینب” تشییع شد.

در این مراسم مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت گفت: اگر بعد از حادثه کربلا فرزندان امام حسین (ع) و زینب را به اسیری بردند و آن‌ها را تنها گذاشتند ، امروز بعد از ۱۴۰۰ سال زنان و دختران ما لبیک‌گو به ندای حسینی شدند و ثابت کردند که گوش‌به‌فرمان رهبری هستند.

حجت‌الاسلام محمد علی لبخندان اظهار کرد: این بزرگ‌ترین سند افتخار برای محله آیت‌الله غفاری بندرعباس است که از مسئولان انتظار می‌رود این خیابان را به‌عنوان خیابان شهدای اربعین نام‌گذاری کنند .

همچنین پیکر این شهید پس از تشییع در بندرعباس برای خاک‌سپاری به زادگاهش روستای نُنگ از توابع شهرستان بندرعباس منتقل شد.

امروز ۲۱ آبان نیز بعد از نماز جمعه، مراسم تشییع شهید زینب داستار از شهدای حادثه تروریستی سامرا به سمت پل خاجوی بندرعباس برگزار می‌شود

۶۴۷۲۲ ۶۴۷۲۳ ۶۴۷۲۴ ۶۴۷۲۵

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *