قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

کدام پیام‌رسان موبایلی محبوب‌تر است؟

در طول ۹ سال گذشته موبایل نوع ارتباطات ما را تغییر داده و از ارسال پیامک به‌سوی اپلیکیشن های چت موبایلی تغییر مسیر داده است.

 

 باز خبر,به گزارش خبرآنلاین، دو سال پیش فون ارنا از مردم پرسید آیا از چت موبایلی استفاده می‌کنند و اگر استفاده می‌کنند کدام‌یک را محبوب‌تر می‌دانند؟

طبق جدول زیر بیش از ۲۶۲۱ نفر شرکت کرده و آمار جالبی را رقم زدند: ۴٫۰۱ درصد اعلام کردند چت نمی‌کنند و سپس ۴۸ درصد واتس اَپ را محبوب‌تر از سایر اپ ها اعلام کردند. استفاده از چندین اپ با ۹٫۷۷ درصد، هنگ آوتس با ۶٫۳۲ درصد و وایبر با ۶٫۹۴ درصد محبوب‌تر از بقیه اپ ها بودند. (آمار را در جدول زیر مشاهده می‌کنید)

اما امسال و طبق جدول زیر که این ماه با رأی دهی ۱۹۵۲ نفر همراه شد نشان می‌دهد که واتس اَپ با ۵۰٫۶۷ درصد شماره یک اپلیکیشن موبایلی است. مسنجر فیس بوک با ۱۲٫۱۴ درصد، گوگل هنگ آوتس با ۶٫۲۵ درصد، آی مسیج اپل با ۶٫۱ درصد، تلگرام با ۴٫۶۶ درصد و وایبر با ۴ درصد در رده‌های بعدی محبوبترین پیام‌رسانان قرار گرفتند.

 

 

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *