قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

نیروهای مسلح با اقتدارشان، عرصه را بر دشمن تنگ کرده‌اند/آمریکایی ها در معادلات بین‌المللی غیرقابل اعتمادند

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: اقتدار امروز ایران مدیون هوشیاری مردم و رهبری‌ها و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی و توان علمی و دفاعی بالای کشورمان به‌ویژه در میان نیروهای مسلح است.

بازخبر،نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: اقتدار امروز ایران مدیون هوشیاری مردم و رهبری‌ها و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی و توان علمی و دفاعی بالای کشورمان به‌ویژه در میان نیروهای مسلح است.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس، آمریکا را ریشه فساد و تباهی در جهان دانست و عنوان کرد: آمریکا منشأ فساد است و هرگز نمی‌توان در معادلات بین‌المللی به او اعتماد کرد.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه چهار عامل در طول تاریخ موجب سقوط مستکبران شده است، تصریح کرد: طغیان، فساد، تکفیر نشانه‌ها و آیات الهی و غفلت از فرصت‌ها ازجمله این عوامل است.

وی بابیان اینکه تاریخ مملو از جنایات فراوان و گسترده‌ای است که با عاملیت گروه‌ها و افراد مزدور و با رهبری آمریکایی‌ها در جهان رخ‌داده است، خاطرنشان کرد: جنگ ایران و عراق نمونه بارزی از جنایات فراوانی است که به سرکردگی آمریکایی‌ها و از طریق عنصر مزدوری به نام صدام رخ داد و آمریکایی‌ها خودشان نیز در کتب مختلفی که توسط رؤسای جمهورشان به انتشار رسیده به این عاملیت در کشتار ملت‌ها اعتراف کرده‌اند.

امام‌جمعه بندرعباس اضافه کرد: آمریکایی‌ها آن‌قدر سلاح و امکانات و تجهیزات نظامی در اختیار رژیم بعثی عراق قراردادند که بعد از جنگ ایران از حجم این سلاح‌ها دچار واهمه شدند و یکی از دلایلی که جنگ کویت را به راه انداختند و بعدها نیز با لشکرکشی به عراق، صدام را نابود ساختند نیز همین امکانات و تجهیزات نظامی بود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی بابیان اینکه اکنون نیز بحران و جرثومه فسادی به نام داعش را در منطقه به راه انداختند، تصریح کرد: اسناد رسمی و غیرقابل‌انکاری وجود دارد که آمریکایی‌ها به عناصر داعش در لحظات بحرانی سلاح و امکانات کمک می‌کنند و تمایلی برای نابودی تکفیری‌ها در سطح منطقه ندارند.

وی با اشاره به جنایت کشتار مردم بی‌دفاع در واقعه ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷، به دست‌های پنهان و پیدای آمریکا در حمایت از جنایات رژیم پهلوی، اذعان کرد: ما هرگز همدستی آمریکا با رژیم پهلوی را در کشتار مردم فراموش نخواهیم کرد.

خطیب جمعه بندرعباس اضافه کرد: اقتدار امروز ایران مدیون هوشیاری مردم و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی و توان علمی و دفاعی بالای کشورمان بخصوص در میان نیروهای مسلح است که با اقتدار خویش عرصه را بر دشمن تنگ کرده‌اند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان با اشاره به سالروز شهادت امام جواد(ع) از مسئولان نیز خواست تا خدمتگزاری به مردم را روزبه‌روز تشدید کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *