قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

وزیر ارتباطات فردا به بندرعباس و رودان سفر می‌کند

وزیر ارتباطات صبح فردا به منظور شرکت در کارگروه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان و دیدار مردمی با مردم رودان به استان هرمزگان سفر می‌کند.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح فردا (سه شنبه ۱۸ آبان‌ماه) به منظور حضور در نشست کارگروه تخصصی توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان به بندرعباس سفر می‌کند.

وی قرار است در این سفر در نشست شورای اداری استان هرمزگان نیز حضور یافته و با حضور مدیران استان به بررسی مسائل و مشکلات استانی بپردازند.

واعظی در سفر به هرمزگان در سفری چند ساعته به شهرستان رودان با مردم این شهر در مسجد اباالفضل رودان در ساعت ۱۵:۳۰ نیز دیدار خواهد کرد.

به گزارش فارس، استان هرمزگان از ابتدای امسال بالغ بر ۷ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته که رکود قابل توجهی برای صادرات این حوزه در کشور به شمار می‌رود. همچنین بر اساس ارزیابی دولت در میان استان‌های سراسر کشور، کارگروه رفع موانع تولید هرمزگان مؤفق شده تا رتبه اول را در کشور کسب کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *