قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

کی‌روش: باید مسئولیت اشتباهمان را بپذیریم/با تصمیمات فیفا موافق نیستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:فکر می‌کنم مهم است که در مورد بازی با سوریه حرف بزنیم بازی خاصی برای ما هست. چالش بزرگی داریم، زیرا مسابقه سختی با این تیم داریم.

باز خبر,به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس  کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال در ایران قبل از سفر به مالزی در جمع خبرنگاران در مورد فهرست شگفت انگیز تیم ملی گفت: فکر می‌کنم مهم است که در مورد بازی با سوریه حرف بزنیم بازی خاصی برای ما هست. چالش بزرگی داریم زیرا مسابقه سختی با این تیم داریم.
وی افزود: بنده به شخصه به مالزی رفتم تا از امکانات و شرایط اردویی ‌آنجا بازدید کنم، شرایط سختی داریم. فصل باران‌های موسمی است و یکی از دلایل انتخاب بازیکنان مربوط به شرایط جوی مالزی است. به خاطر اینکه فقط یک بازی رسمی در این دوره داریم و این مساله بر تصمیمات من تاثیر گذاشت. تصمیم گرفتم بازیکنان کمتری را با خود به مالزی ببریم. به همین خاطر تصمیماتی مربوط به شرایطی که در مالزی داریم گرفته‌ایم. بازیکنانی مثل سروش رفیعی، علیرضا حقیقی، تیموریان، شجاعیان و.. در اردوی زمستانی ما حاضر خواهند شد. شرایط ملی با باشگاهی متفاوت است و بازیکنان همیشه نمی‌توانند در اردوی تیم ملی حاضر باشند. در آخر باید بگویم مصدومانی مثل بیرانوند و غفوری داشتیم و امیری شرایطش خوب شد و از سویی جرایمی هم فیفا برای ما در نظر گرفت. سه چهار بازیکن مهم و اصلی را از دست دادیم که جایگزین کردن آنها راحت نیست.
کی روش تصریح کرد: در درجه اول باید مسئولیت پذیر باشیم. گاهی اشتباه می‌کنیم و باید مسئولیت اشتباه‌مان را قبول کنیم. با یکسری تصمیمات فیفا موافق نیستم زیرا این تصمیمات منصفانه نیست اما باید آنها را قبول کنیم. آیا ناراحتیم؟ به هیچ عنوان. این اتفاقات را به عنوان چالش بزرگتر در نظر می‌گیریم. تنها راه پاسخگویی به این اتفاقات این است که ۳ امتیاز بازی با سوریه را بگیریم بازی سختی هم داریم.
کی روش در مورد اینکه گینه نو حریف خوبی برای تیم ملی است و شرایط و امکانات تیم ملی چطور است، گفت: مساله کلیدی در مورد بازی‌های دوستانه این است که نمی‌خواهیم حریف را بسنجیم می‌خواهیم بازیکنان خودمان را بسنجیم. برای ما خوب است که این بازی را هماهنگ کرده‌ایم و این بازی یک جلسه تمرینی برای ما خواهد بود. خوشبختانه تمام بازیکنان حاضر در تمرین سالم هستند و وحید امیری هم سلامت کاملش را به دست آورده است. سعی کردیم بهترین‌ها را برای تیم ملی فراهم کنیم. در مالزی باید  واقعیت قبول کنیم را زیرا نمی‌توانیم تغییری ایجاد کنیم.در دی ماه امسال اردویی در امارات داریم که با ساحل عاج بازی می‌کنیم که بازی خوبی برای ما خواهد بود و به بازیکنان در آن بازی میدان می‌دهیم.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *