قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

مهدوی کیا :با کمال میل در تمامی امور ورزشی قشم همکاری میکنم / امینی زاده : استفاده از تجربیات اسطوره های فوتبال ایران و باشگاه های اروپایی می تواند زمینه ساز چشم اندازی روشن برای فوتبال هرمزگان باشد

ستاره سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس از همکاری های فوتبالی اش در جزیره قشم خبر داد.

بازخبر, مهدی مهدوی کیا ستاره سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس که پس از اتمام دوران بازیکنی خود، در کلاس های مربی گری نیز شرکت می کرد و هدایت تیم جوانان و نوجوانان هامبورگ آلمان را بعهده داشت، شب گذشته به همراه تیم آکادمی فوتبال کیا، در بزرگ ترین جزیره ایران حضور پیدا کرد و نوید یک اتفاق فوتبالی روشن را به هرمزگانی ها داد.

وی ضمن تشکر از مردم خونگرم جزیره قشم بابت حمایتشان از وی، در سمینار ورزشی آکادمی کیا که در سالن همایش تالار وحدت جزیره قشم برگزار شد، گفت: از حضور در قشم و دیدار مردم خونگرم این منطقه بسیار خوشحالم، این جزیره ظرفیت های زیادی برای توسعه فوتبال دارد، جوانان اینجا به فوتبال علاقه مند اند و استعداد فوق العاده ای هم در این رشته ورزشی دارند.

موشک فوتبال ایران افزود: از مدتها پیش در فکر ایجاد یک آکادمی فوتبال خوب در یکی از مناطق آزاد کشور بودم، از مناطق مختلفی بازید کردم و شرایط را از هر نظر سنجیدم، بالاخره تصمیم گرفتم که این کار را در جزیره بزرگ قشم انجام بدهم، اینجا می تواند همان مکان مد نظر من باشد، منطقه ای که استعدادهای پنهان زیادی را در اطراف خود دارد و باید به آن توجه ویژه ای داشت.

img_20161106_092749

مهدوی کیا تصریح کرد: شعار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم “قشم جزیره عاری از اعتیاد” است، من برای همکاری در همین مورد آمده ام و معتقدم ورزش قهرمانی میتواند این شعار را محقق کند، ورزش باعث می شود تا همه مردم، خصوصا جوانان از اعتیاد دوری کنند و به رقابتی سالم با یکدیگر بپردازند.

کاپیتان سابق باشگاه هامبورگ آلمان در پایان سخنانش اظهار داشت: تیم فوتبال آکادمی کیا را به همراه آورده ام و قصد داریم در روزهای آینده بازی دوستانه ای را با منتخبین جزیره قشم انجام دهیم.

عباس امینی زاده : استفاده از تجربیات اسطوره های فوتبال ایران و  باشگاه های اروپایی می تواند زمینه ساز چشم اندازی روشن برای فوتبال هرمزگان باشد

در ادامه این سمینار سخنرانی به عباس امینی زاده رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان رسید، وی گفت: فوتبال هرمزگان استعدادهای بی شماری داشته و خواهد داشت، ما تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت تا این افراد مستعد  را شکوفا کنیم، این استان سرشار از نعمت های خدای است که بزودی همه شاهد درخشش  آنها خواهند بود.

وی در ادامه گفت: استفاده از تجربیات اسطوره های فوتبال ایران و  باشگاه های اروپایی می تواند زمینه ساز چشم اندازی روشن برای فوتبال هرمزگان باشد  که یکی از سیاست های ما ، استفاده از این تجربیات است.

img_20161106_094504

شریفی نژاد : توسعه زیرساخت های فوتبال در این جزیره یکی از اولویت های ماست

شریف شریفی نژاد رئیس هیئت فوتبال قشم نیز ضمن ابراز امیدواری برای آینده روشن هرمزگان در فوتبال کشور عنوان کرد: حضور اسطوره بزرگی چون مهدی مهدوی کیا در قشم باعث خوشحالی و افتخار ماست، اتفاقی که امروز افتاده وزنه مسئولیت ما در فوتبال را سنگین تر کرده و باعث شده تا توسعه زیرساخت های فوتبال در این جزیره یکی از اولویت های ما باشد.

img_20161106_094500

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “مهدوی کیا :با کمال میل در تمامی امور ورزشی قشم همکاری میکنم / امینی زاده : استفاده از تجربیات اسطوره های فوتبال ایران و باشگاه های اروپایی می تواند زمینه ساز چشم اندازی روشن برای فوتبال هرمزگان باشد”

  1. امیر حسین امانی ابکنار گفت:

    سلام اقای مهدوی کیا من می خواهم برای تست به اکا دمی شما بیایم ایا شما هنوز در قشم هستید

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *