قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
در پیامی

احمد مرادی : فقدان این سید وارسته و محب اهل بیت علیهم السلام را به عموم مردم خطه جنوب ایران تسلیت عرض میکنم

احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم سید محمد علی توانا ( متولی ) ، چهره ی ماندگار معنوی جنوب کشور را تسلیت گفت

باز خبر, احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم سید محمد علی توانا ( متولی ) ، چهره ی ماندگار معنوی جنوب کشور را تسلیت گفت

در ادامه متن

خبر درگذشت مرحوم سید محمد علی توانا ( متولی ) ، چهره ی ماندگار معنوی ، خیر و وحدت آفرین میان اهل سنت و تشیع در جنوب کشور ، مخصوصا استان هرمزگان ، همه ی دلبستگان به این آب و خاک و مردمش را اندوهگین نموده و اینجانب بعنوان نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی را محزون و متاثر ساخت .
فقدان این سید وارسته و محب اهل بیت علیهم السلام را به عموم مردم خطه جنوب ایران ، بویژه استان هرمزگان ، علی الخصوص شهرستان بستک ، اعم از تشیع و تسنن و بازماندگان و محبان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می نمایم و امیدوارم سیره و روش آن بزرگوار الگویی باشد برای تداوم همگرایی ، وحدت و خدمت رسانی .

*احمد مرادی ۱۳۹۵/۰۸/۱۲*
*نماینده مردم شریف بندرعباس،قشم، ابوموسی،حاجی آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی*

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *