قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

توقیف یک هزار و ۵۲۴ قوطی رب گوجه بدون نشان استاندارد

مدیرکل استاندارد هرمزگان از توقیف یک هزار و ۵۲۴ قوطی رب گوجه بدون نشان استاندارد در بازدید از بازار و مراکز عرضه شهر بندرعباس خبر داد.

باز خبر,به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، عیسی باقر زاده همایی در جمع خبرنگاران با تأیید این خبر گفت: کارشناسان اداره نظارت بر اجرای استاندارد با مشاهده رب گوجه‌های بدون نشان استاندارد آن‌ها را توقیف کرده و پس از نمونه‌برداری از دسترس مردم خارج  کردند.

مدیرکل استاندارد هرمزگان افزود: رب گوجه‌های توقیف‌شده در آزمایشگاه غذایی اداره کل آزمون و مشخص شد با استانداردهای مربوطه مطابقت ندارد و باید با حکم محاکم صالحه قضائی معدوم شود.

باقر زاده همایی خاطرنشان کرد: از عموم همشهریان تقاضا می‌شود هنگام خرید حتماً به نشان ملی استاندارد و کد ده‌رقمی درج‌شده بر روی محصول موردنیاز دقت کنند.

وی اضافه کرد: درج علامت استاندارد و کد شناسه ده‌رقمی بر روی تمامی محصولات الزامی است و عدم درج کد ده‌رقمی مبنی بر غیراستاندارد بودن محصول موردنظر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *