قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
حاجی‌دلیگانی:

قطعات جنگنده‌ها را در داخل تولید می‌کنیم/ هرکس قبول ندارد بیاید تا آدرس کارخانه‌اش را بدهم

نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: خودمان می‌توانیم قطعات جنگنده در داخل تولید کنیم و هرکسی که قبول ندارد به بنده بگوید تا آدرس بدهم و آن را ثابت کنم!

بازخبر, به نقل از خبرگزاری دانشجو، در گفت و گوی اخیر خود با این سایت، و با اشاره به بازداشت ۲ تن از ایرانیان در خارج از کشور توسط مقامات آمریکایی به جرم خرید و صادرات قطعات جنگنده‌ اظهار داشت: اصولا ما این مواد را در داخل تولید می کنیم و نیازی به واردات این اقلام نداریم.

وی افزود: به نظر من این مسئله بهانه ای بیش نیست  چراکه خودمان نیز می توانیم اینگونه جنگنده ها و قطعاتشان را در داخل تولید کنیم و هیچ‌گونه مشکلی برای تولیدات آن نداریم هرکسی که قبول ندارد به بنده بگوید تا آدرس بدهم و آن را ثابت کنم!

نماینده شاهین شهر در مجلس اینگونه اقدامات آمریکایی‌ها را نوعی فرافکنی برای مسکوت ماندن اقدامات خصمانه‌شان خواند و خاطرنشان کرد:  آمریکایی ها با انعکاس و اشاعه اینگونه اقدامات در رسانه های صهیونیستی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بدعهدی ها و جنایات‌شان از قبیل سلاح در اختیار گروه های تروریستی قرار دادن همچون گروه تروریستی- تکفیری داعش و همچنین سرپوش گذاشتن بر بدعهدی هایی که نسبت به ملت ایران انجام می دهند است.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *