قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

لژیونرهایی که کی‌روش را امیدوارتر کردند/ درخشش ستارگان ایرانی در آسمان هلند +عکس

فوتبال ایران امسال لژیونرهای زیادی دارد که بیشتر آنها از ارکان اصلی تیمشان به شمار می‌روند؛ این هفته در بین لژیونرها قوچان‌نژاد با زدن دو گل و جهانبخش با یک پاس گل طلایی از موفق‌ترین لژیونرها بودند.

بازخبر, لژیونرهای کشورمان در هفته ای که سپری کردیم در تیم‌های خود بازی کردند که در این میان جهانبخش موفق شد با دادن یک پاس گل طلایی ۳ امتیاز شیرین برای آلکمار بدست بیاورد و قوچان‌نژاد هم با زدن یک گل در جام حذفی و یک گل در هفته یازدهم اردویژه نقش ویژه‌ای در موفقیت تیمش در این هفته داشت.

عملکرد دو لژیونر محبوب را در ادامه بخوانید:

alireza-jahanbakhsh

آلکمار:
تیم فوتبال آلکمار بعد از چند هفته ناکامی در اردویژه، سرانجام در هفته یازدهم موفق شد با یک گل، میزبانش، دن هاخ را از پیش رو بردارد و با ۱۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
جهانبخش در این بازی بازهم یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بود و ۹۰ دقیقه به میدان رفت و در دقیقه ۸۷، با پاس فوق العاده‌ای که فرستاد؛ مقدمات پیروزی شیرین را فراهم کرد.
آلکمار پیش از انجام این بازی هم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هلند در خانه مقابل اف سی اِمن قرار گرفت و در حضور ۶۲ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی‌اش موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.
هیرنوین:
رضا قوچان‌نژاد این هفته نشان داد تا رسیدن به آن مهاجم گلزنی که پیش‌تر از این از او سراغ داشتیم فاصله چندانی ندارد.
یاران گوچی در هفته‌ای که گذشت در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در زمین اف سی آیندهوون به میدان رفتند و موفق شدند این تیم با سابقه را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارند. قوچان نژاد در این بازی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد و گل دوم هیرنوین را در دقیقه ۳۰ وارد دروزاه حریف کرد.
هیرنوین در هفته یازدهم اردویژه هم یک دیدار سخت را در مقابل فاینورد، صدرنشین لیگ هلند داشت که این بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. در این دیدار گوچی گل اول هیرنوین را در دقیقه ۵ بازی زد و در حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین یک کارت زرد هم دریافت کرد.
هیرنوین با این تساوی ارزشمند در پایان هفته یازدهم با ۲۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.
gucci
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *