قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

از کمبود قایق رنج می بریم/باقدرت در مسابقات کشوری حاضر می شویم

سرمربی تیم قایقرانی آب‌های آرام بانوان هرمزگان از کمبود امکانات در این رشته ورزشی گلایه کرد اما ابراز امیدواری کرد که هرمزگان باقدرت در مسابقات شرکت کرده و بدرخشد.

باز خبر,آرزو پاسلار در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در خصوص حضور تیم هرمزگان در مسابقات قهرمانی کشور،افزود: هرسال یک‌بار مسابقات کشوری در سطح بالایی برگزارشده و همه تیم‌ها باقدرت برای مسابقات حاضر می‌شوند.

وی اظهار کرد: هرسال در این مسابقات قهرمان کشوری نفرات برتر برای تیم ملی انتخاب می‌شوند و از این باب درخشیدن در این مسابقات برای ما حائز اهمیت است.

پاسلار با اشاره به اینکه تیم قایقرانی آب‌های آرام بانوان هرمزگان هرسال در مسابقات کشوری مقام کسب کرده و جزء مدعیان بوده است، تصریح کرد: امسال تلاش می‌کنیم که هرمزگان باقدرت در مسابقات شرکت کند و بدرخشد.

وی ادامه داد: تمرینات ما به دلیل محدودیت‌هایی که داشته‌ایم ازنظر کمبود قایق و مشکل جزر و مد دریا در حد تیم تهران که رقیب اصلی ما در مسابقات است، نمی‌شود اما ما همه تلاشمان را برای کسب مقام می‌کنیم.

پاسلار در خصوص آمادگی تیم برای مسابقات قهرمانی کشوری بیان کرد: شرایط بچه‌های تیم خوب است، در هفته پنج روز تمرین داشته‌ایم و تنها مشکلمان تفاوت دمای بندرعباس با تهران است و اگر می‌توانستیم قبل از مسابقات در تهران اسکان داشته باشیم تا به هوای سرد آنجا عادت کنیم، شرایط بهتری داشتیم.

وی با اذعان به اینکه امکانات استان جوابگوی تمرینات تیم نیست، اضافه کرد: ما باید به ازای هر فرد یک قایق داشته باشیم درحالی‌که  برای کل تیم  تنها ۶ قایق داریم و بچه‌ها به‌طور هم‌زمان نمی‌توانند در تمرینات حضورداشته باشند.

سرمربی تیم قایقرانی آب‌های آرام بانوان هرمزگان در پایان گفت: تیم بزرگ‌سالان هرمزگان با ۱۲ ورزشکار در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام بانوان کشور که در روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران شرکت می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *