قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

افزایش پرواز در ۳ مسیر پروازی از فرودگاه بندرعباس

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از افزایش پرواز در سه مسیر پروازی از فرودگاه بندرعباس خبر داد.

باز خبر,  محمود امانی بنی اظهار داشت: افزایش پروازها در ۳ مسیر تهران  ـ بندرعباس، شیراز ـ بندرعباس، کیش ـ بندرعباس و بلعکس از ابتدای هفته جاری صورت گرفته است و قطعا همچنان شاهد افزایش پروازها در سطح فرودگاه بندرعباس و فرودگاه‌های استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت افزایش پروازها در سطح فرودگاه‌های استان هرمزگان افزود: افزایش پرواز در مسیر بندرعباس-ابوموسی و بلعکس در جهت ایجاد رفاه و آرامش بیشتر برای ساکنین ابوموسی یکی از مهمترین برنامه‌ها در طول امسال بوده است و برنامه‌های خوبی جهت افزایش پرواز فرودگاه بندرلنگه در دستور کار قرار دارد که به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.

امانی بنی گفت: رسالت اصلی ما توجه به نیاز مردم در حوزه هوانوردی و ایجاد آرامش در مسافرت‌های هوایی بوده و با توجه به درخواست‌های مکرر مردم افزایش پروازها همچنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت پرواز در مسیر جدید تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل در ایجاد مسیر پروازی جدید در فرودگاه‌ها استقبال مردم بوده و قطعا در هر مسیری که شاهد این استقبال باشیم تمام کوشش خود را برای تحقق این مهم انجام به کار خواهیم بست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *