قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
با حضور استاندار هرمزگان؛

آغازعملیات اجرایی طرح اضطراری تامین وانتقال آب ازشمیل به بندرعباس

عملیات اجرایی طرح اضطراری تامین و انتقال ۲۵ میلیون متر مکعب آب شرب از شمیل به بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

بازخبر, به نقل از استانداری هرمزگان، جاسم جادری استاندار هرمزگان در آیین آغاز اجرای این طرح با بیان اینکه تامین آب شرب بندرعباس همواره یکی از دغدغه های ما بوده است اظهار داشت یکی از اقداماتی که می توان در راستای رفع نگرانی تامین آب شرب در هرمزگان انجام داد مهار و کنترل روان آب ها است.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون متر مکعب روان آب شیرین در هرمزگان به دریا ریخته می شود که اگر این میزان روان آب را کنترل کنیم بخش عمده ای از مشکل آب شرب در استان حل خواهد شد .

جادری با قدردانی از اجرای تامین اضطراری آب شرب بندرعباس در لزوم تسریع در احداث آبشیرین کن بندرعباس در راستای رفع دغدغه ی تامین آب شرب این شهر تاکید کرد.

هدف از اجرای این طرح تامین آب شرب شهر بندرعباس در مواقع اضطراری و خشکسالی به میزان ۲۵ میلیون متر مکعب در سال  است.

این طرح با اجرای عملیات حفر، تجهیز و  اجرای خطوط جمع آوری ۱۰ حلقه چاه در حاشیه مخزن سدهای شمیل و نیان  و همچنین اجرای خط انتقال  از روستای شمیل تا خط انتقال آب میناب به بندرعباس اجرایی می شود. هزینه اجرای این طرح بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *