قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور

شکست سنگین آذرخش مقابل تأسیسات دریایی

تیم تاسیسات دریایی تهران در سالن فجر بندرعباس، آذرخش بندرعباس را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد.

باز خبر,شامگاه پنجشنبه در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور تیم هاى آذرخش سر خون بندرعباس و تأسیسات دریایی تهران در سالن فجر بندرعباس به مصاف هم رفتند.

دو تیم تأسیسات و آذرخش که در جدول رده‌بندی در مکان‌های چهارم و دوازدهم قرار داشتند و برای بهبود بخشیدن به جایگاه خودشان در جدول رده‌بندی به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند. دو تیم فصل گذشته هم دوبار به مصاف هم رفتند که تأسیسات در بازی رفت در تهران با نتیجه شش بر دو به برتری رسیده بود اما در بازی برگشت شرایط فرق کرد و آذرخش با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا موفق شد یک امتیاز شیرین از این تیم بگیرد.

با به صدا در آمدن سوت داور در این بازی آذرخش با حمایت هواداران بی‌شمار خودش از همان ابتدا جنگنده ظاهر شد و با ارائه یک بازی هجومی اجازه هنرنمایی را از تیم تأسیسات گرفته بود. سرمه‌ای پوشان هرمزگانی که واقعاً به دنبال سه امتیاز این بازی  بودند در چندین موقعیت می‌توانستند به گل برسند اما توپ‌های آنها گل نمی‌شود. در دقیقه ۱۷ بازی آذرخش بالاخره مزد زحمات خودش را گرفت و میلاد چراغی موفق شد دروازه تأسیسات را باز کند.

بعد از این گل تأسیسات  دریایی که نمی خواست نیمه نخست را بازنده به رختکن برود روی دو حمله توسط علیرضا وفایی و سعید احمد عباسی در دقایق ۱۸ و ۱۹ به گل رسید تا ۲۰ دقیقه نخست را با برتری دو بر یک به پایان ببرد. با شروع نیمه دوم باز این آذرخش سر خون بود که میدان‌دار می‌کرد و به دنبال جبران گل خورده بود.

فشار حملات نماینده هرمزگان باعث شده بود تا سفید پوشان تهرانی کمی عقب‌تر بازی را دنبال کند و بیشتر چشم به ضد حملات داشته باشند. در دقیقه ۳۰ بازی روی اشتباه دروازه بان آذرخش محمد شجری گل سوم را برای تأسیسات به ثمر رساند. یک دقیقه بعد از گل سوم تأسیسات آذرخش روی کار خوب بهزاد میری‌زاده به گل دوم خود دست یافت.

بهزاد که خودش در موقعیت گل بود با یک پاس خوب محمد بنی اسدی را صاحب توپ کرد و این بازیکن گل دوم را برای نماینده هرمزگان به ثمر رساند. سفید پوشان تأسیسات که با این گل دوباره احساس خطر می‌کردند دوباره به بازی سرعتی خودشان روی آوردند و موفق شدند توسط سنگ سفیدی به گل چهارم دست پیدا کنند. شاگردان شمسایی که راه گل زدن به آذرخش را یاد گرفته بودند در دقایق ۲۵ و ۲۶ دوبار دیگر توسط محمد زارعی و سنگ سفیدی به گل رسیدند تا آذرخش را شش تایی کنند.

این پایان کار برای آذرخش نبود و  تیم تأسیسات در دقیقه ۳۸ توسط مجید رئیسی به یک گل دیگر  دست یافت تا آذرخش در پایان  با نتیجه هفت بر دو بازنده شود.

 عباس روز پیکر سرمربی  آذرخش در این بازی از وجود محمد خرم، امیر احمدپور، محمد زاهدی، محمد بنی‌اسدی، بهزاد میری‌زاده، میلاد چراغی، امین نصرالله‌زاده، احسان برتیا، سینا بخشی، سعید رضوانی، سینا احمدیان پور و عارف محمدی بهره برد.

امیر شمسایی سرمربی تأسیسات دریایی ایران هم برای رویاروی با آذرخش سر خون وحید شمسایی، مجید رئیسی، مصطفی نظری، محمد رضا سنگ سفیدی، محمد زارعی، علی رضا وفایی، محمد شجری، ابوالقاسم عروجی، سید ابوالفضل حسینی، مجید حاجی‌بنده، سعید احمد عباسی و وحید سیفانی را به خدمت گرفت.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *