قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فرزاد فرزین:

«شانزلیزه» زمستان منتشر نمی شود

خواننده آلبوم «۶» از تغییر زمان انتشار هفتمین آلبومش خبر داد.

باز خبر, فرزاد فرزین خواننده محبوب پاپ کشورمان که اخیرا پیشنهاد بازی در یک فیلم را هم پذیرفته از تغییر تاریخ انتشار آلبوم هفتم خود خبر داد.
وی که اسفند سال ۱۳۹۴ آلبوم «۶» را منتشر کرد، پس از پخش آلبوم کنسرت های متفاوتی را نیز در سراسر ایران اجرا کرد، از جمله این اجراهای موفق می توان به کنسرت «چهارده، ده» تهران اشاره کرد، کنسرتی که روایت داشت از اتفاقات سال ۱۴۱۰، که به گفته بسیاری از اهالی موسیقی این اجرا نزدیک ترین استانداردهای یک کنسرت بین المللی را هم داشت.
خواننده آلبوم «۶» که یکی از بهترین شومن های استیج موسیقی ایران است چندی پیش از آلبوم جدیدش رونمایی کرد و گفت: نام آلبوم بعدی من «شانزلیزه» است که به احتمال نود ۹۰ زمستان امسال (۱۳۹۵) منتشر می شود. این مجموعه فضایی متفاوت با آلبوم «۶» دارد که می تواند برای علاقه مندان به فضاهای حسی جذاب باشد.
فرزاد فرزین نیمه دوم شهریور در خصوص انتشار آلبوم جدیدش عنوان کرد: به نظرتان این آلبوم بهتر است چه زمانی منتشر شد؟ زمستان؟ بله بنظر من زمستان بهترین موقع برای انتشار این مجموعه است، زیرا این فصل فضای مرتبطی با محتوا و فضای «شانزلیزه» دارد.
از وی تا کنون بیش از ۵ مجموعه با نام های «شوک»، «شانس»، «شخصی»، «شراره»، «شلیک» و «شش» منتشر شده است که در هرکدام چهره های سرشناسی نظیر روزبه بمانی (ترانه سرا) و کوشان حداد (تنظیم کننده) حضور داشته اند و تمامی این مجموعه ها در زمان انتشار خودشان از استقبال خوبی برخوردار بوده اند.
به هر حال طبق گفته های تازه این هنرمند، انتشار آلبوم «شانزلیزه» احتمالا به اوایل بهار ۱۳۹۶ موکول شده است.
فرزاد فرزین در تازه ترین فعالیت هنری خود قرار است در مجموعه ای با عنوان (عاشقانه) بعوان بازیگر ایفای نقش کند، گفتنی است در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا گلزار و هومن سیدی هم حضور دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *