قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
رئیس کمیته داوران هیات فوتبال هرمزگان عنوان کرد

عدم حمایت از داوران هرمزگانی در سطح یک فوتبال کشور/ اعضای کمیته داوران هیات فوتبال هرمزگان معرفی شدند

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال هرمزگان گفت: توان داوران هرمزگانی بسیار بالا است اما عدم حمایت کافی از داوران باعث شده است که جایگاه مناسبی در داوری کشور نداشته باشیم.

بازخبر / محمود رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: کمیته داوران یکی از مهمترین تشکیلات هیات فوتبال محسوب می‌شود و برای اینکه کمیته‌ای قدرتمند داشته باشیم بایستی اعضای آن دلسوز و باتجربه باشند.

وی افزود: برای رسیدن داوران فوتبال هرمزگان به جایگاه واقعی در سطح کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد زیرا اعتقاد داریم توان داوران هرمزگانی بسیار بالا است اما عدم حمایت کافی از داوران باعث شده است که جایگاه مناسبی در داوری کشور نداشته باشیم.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال هرمزگان بیان کرد: اینکه چند داور در رده‌ پایه و یک یا دو داور در لیگ‌های دسته دوم و سوم داشته باشیم اصلا خوب نیست چراکه حق داوران هرمزگانی حضور در لیگ برتر فوتبال کشور است.

رئیسی گفت: هرمزگان در چند سال گذشته یک داور و یک کمک داور در لیگ‌های برتر برای قضاوت داشته است اما اکنون این‌گونه نیست و این موضوع جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: علیرضا صفا را به عنوان رییس دپارتمان داوری استان معرفی کرده‌ایم، وی از سرمایه‌های داوری فوتبال استان است و می‌توانند بازوی توانمند کمیته داوران باشد.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال هرمزگان تصریح کرد: حسن رئیسی، سیدیوسف قادری، مهدی یوسف‌زاده، علیرضا کناری، عدنان مدنی، اسحاق بازیار، کوروش شعبانی و  امیر سیف‌لاری به عنوان اعضای دپارتمان داوری استان و عضو کمیته داوران هرمزگان منصوب شدند.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *