قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

معاون استاندار:موانع کاهش مطالعه در هرمزگان بررسی شود

معاون سیاسی، امننیتی واجتماعی استاندارهرمزگان گفت: موانع وعلل موثر ضعف مطالعه و کتابخوانی در این استان شناسایی وراهکارها ومشوق های مناسبی برای بالا بردن نرخ مطالعه و جذب کتاب خوانان جستجو کرد.

 باز خبر,به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان بهروز اکرمی پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان هرمزگان افزود: باید امکانات و ظرفیت های موجود در تمامی دستگاه های اجرایی شناسایی و در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد:هماهنگی بین دستگاه ها باعث می شود از ظرفیت هر سازمان بیشترین بهره صورت گرفته و از امکانات موجود به نحو ممکن در جهت تشویق مردم به کتابخوانی استفاده شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان هم گفت: با وجود کمبود بودجه و اعتبارات اقدام های زیادی در جهت رفع نواقص کتابخانه های عمومی صورت گرفته و بسیاری از این نواقص مرتفع شده است.
محسن زینلی تختی افزود: در فصل تابستان با رفع مشکلات سرمایشی کتابخانه ها تلاش شده تا در حد امکان فضای خوبی برای گذراندن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در تابستان امسال جشنواره کتابخوانی رضوی برای نخستین بار در استان هرمزگان با همکاری دستگاه های فرهنگی با استقبال خوب شهروندان برگزار شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان اظهارداشت: با توجه به مصوبه این نشست انجمن کتابخانه های استان باید نسبت به اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور با نهاد کتابخانه های عمومی، اقدامات اجرایی لازم به منظور تحقق آن در استان به عمل آید.

زینلی تختی افزود: همچنین در جهت اجرای بهتر و مناسب تر طرح سفر کتاب و دعوت از نویسندگان مطرح کشور با همکاری مشترک استانداری ، اداره کل کتابخانه های عمومی ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل آموزش پرورش استان باید اقدام شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *