قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فرماندار شهرستان قشم اعلام کرد:

کمبود متخصص مهمترین چالش اصلی فراروی بهداشت قشم/تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیزات بیمارستانی

فرماندار قشم گفت: به رغم وجود تاسیسات زیربنایی و تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز برای ارائه به شهروندان قشمی، کمبود متخصصین، به چالش اصلی فراروی بهداشت شهرستان تبدیل شده است.

 باز خبر,فرماندار قشم گفت: به رغم وجود تاسیسات زیربنایی و تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز برای ارائه به شهروندان قشمی، کمبود متخصصین، به چالش اصلی فراروی بهداشت شهرستان تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا،منطقه خلیج فارس، علیرضا نصری دقایقی پیش در جلسه شورای اداری قشم بیان کرد: با توافقات انجام شده،  برای خرید اقلام مورد نیاز بیمارستان قشم، ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص شبانه کردن برخی از درمانگاه های قشم از جمله روستای طبل، افزود: کمبود نیروهای کادر بهداشتی و درمانی از جمله نیازهای حوزه بهداشت قشم است.

رییس شورای اداری قشم در بخش دیگری از سخنان خود از وجود ۲۲ رشته در مقطع دکترا در دانشگاه های قشم به عنوان یک فرصت یاد و اضافه کرد: این در حالیست که رشته های دارای مقطع تحصیلی دکتری در بندعباس از هشت رشته تجاوز نمی کند.

وی قشم را کانون اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و از اجرای موفقیت آمیز پروژه های تکثیر ماهی و پرورش ماهی در قفس به عنوان نمونه های بارز تکیه بر تولید داخلی نام برد.

فرماندار قشم راهکار مبارزه با قاچاق را تولید باکیفیت و قیمت رقابتی در داخل کشور دانست و افزود: با برجام، فرصت صادرات و همکاری با برندهای مطرح جهان فراهم آمده است.

وی همچنین رسیدن شاخص آبرسانی روستاهای قشم به ۴۵ درصد را امیدوارکننده دانست و اظهار امیدواری کرد این شاخص تا پایان دولت یازدهم به ۱۰۰ درصد برسد.

فرماندار قشم گفت: در شهرستان قشم ۲۵ مدرسه تخریبی وجود دارد که با اتحاد و همدلی صمیمانه ای که بین مسئولین منطقه آزاد قشم و ادارات دولتی پدید آمده، امیدواریم روز به روز شاهد کاهش مدارس تخریبی و افزایش ظرفیت تحصیلی باشیم.

وی کلنگ زنی احداث ۴۰ خانه معلم در قشم با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، دهیاری ها و آموزش و پرورش  و کلنگ زنی مجتمع ۷۰ کلاسه آموزشی در قشم با همکاری سازمان منطقه آزاد را خبری خوش برای اهالی فرهنگ و دانش آموزان این خطه ذکر کرد.

نصری گفت: انعقاد تفاهم نامه به منطور احداث سالن ورزشی سام و زال پس از ۱۰ سال می تواند نویدی خوش برای ورزش قشم باشد.

به گزارش ایسنا، شهرستان قشم در جنوب بندرعباس دارای ۱۱۷ هزار نفر جمعیت، چهار شهر، سه بخش و چهار جزیره است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *