قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سرپرست معاونت عمراني استانداري هرمزگان:

ساخت و ساز بدون مجوز خاص در حریم ۶۰ متری دریا ممنوع است

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه در حریم ۶۰ متری دریا هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز خاص ممنوع است، اظهار کرد: مالکیت خصوصی در حریم ۶۰ متری دریا ممنوع است و ساخت و ساز در این محدوده تنها می تواند قابلیت عمومی و تفریحی داشته باشد.

بازخبر،سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه در حریم ۶۰ متری دریا هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز خاص ممنوع است، اظهار کرد: مالکیت خصوصی در حریم ۶۰ متری دریا ممنوع است و ساخت و ساز در این محدوده تنها می تواند قابلیت عمومی و تفریحی داشته باشد.

مسعود دالمن در نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان هرمزگان، سواحل را ثروت ملی دانست و گفت: شرایط و نوع استفاده از ساحل اهمیت زیادی دارد و تصمیم گیری در مورد سواحل نیز از حساسیت خاصی برخوردار است.

دالمن با بیان اینکه توسعه هرمزگان دریامحور است، عنوان کرد: هرمزگان استانی ساحلی و دارای شرایط ویژه ای است و برای حفظ و بهره برداری بهتر سواحل طبق قوانین موجود هر کدام از بخش های دولتی متولی یک قسمت از ساحل است که در حیطه تخصصی نظر می دهند.

وی ادامه داد: قوانین کمک می کند تا ابهامات رفع و حیطه وظایف هر کدام از دستگاه ها در حوزه ساحل مشخص شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان سواحل را ثروت ملی دانست و افزود: شرایط و نوع استفاده از ساحل اهمیت زیادی دارد و تصمیم گیری در مورد سواحل نیز از حساسیت خاصی برخوردار است و ممکن است با موارد بیت المال و حقوق افراد برخورد داشته باشد.

دالمن تصریح کرد: کمیته تخصصی ساماندهی و مدیریت سواحل زیرمجموعه کارویژه مرز شورای امنیت کشور است که تصمیمات آن در حیطه کار و وظایف دستگاه های اجرایی عضو است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: احداث هر نوع سازه دریایی در دریا باید با مجوز سازمان بنادر و دریانوردی باشد و در اراضی دریایی و ساحلی نیز دستگاه ها در صورت صدور مجوز توسط سازمان بنادر و دریانوردی می توانند ارائه خدمات داشته باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *