قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
محمد نصرتی:

جوانگرایی تیم ملی بماند برای بعد جام ملت‌ها

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال می‌گوید: تا قبل از جام ملت‌ها امکان جوانگرایی وجود ندارد و اگر ضرورتی در این زمینه وجود داشته باشد بعد از جام ملت‌ها باید انجام شود.

بازخبر/محمد نصرتی در گفت و گو با ایسنا،‌ در ارزیابی از عملکرد تیم ملی ایران برابر ازبکستان اظهار کرد: نیمه اول بازی در کنترل ایران بود و بازی بسیار خوبی را برابر ازبکستان ارائه دادند. محمد محبی در فاز حمله و دفاع عملکرد بسیار خوبی داشت، حتی سامان قدوس نیز در تیم ملی جا افتاده و بازی خوبی ارائه داد. به نظر من تعویض های اجباری که صورت گرفت بهتر می توانست صورت بگیرد و بازیکنان بازی خیلی خوبی ارائه ندادند. بعد از این که ۲ بر صفر شدیم بازیکنان بازی را رها کردند و سبب شد تا دوندگی و انرژی حریف بیشتر از تیم ما شود و همین مساله منجر به آن شد که با نتیجه مساوی بازی را به پایان برسانیم.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره ضعف ایران برابر ازبکستان تصریح کرد: هافبک‌های وسط نسبت به بازی‌های قبل تسلط کامل نداشتند و نبض بازی به خصوص بعد از این که تعویض ها صورت گرفت از دستشان خارج شد. به عنوان مثال علی کریمی تسلط زیادی به بازی برابر ازبکستان نداشت و روز خوبش نبود و انتطار بیشتری از این بازیکن داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرصت جبران نتیجه از دست رفته وجود دارد، افزود: صددرصد به دور بعد صعود می کنیم چون تیم ما بسیار قوی است. البته نتیجه مساوی آن هم در خانه حریف نتیجه بدی نیست. اگر انتقادی هم صورت می گیرد به خاطر این است که حواسمان به حریفان قوی‌تر بیشتر شود و اگر ضعفی وجود دارد آنها را مرتفع کنیم.

وی همچنین درباره بالا بودن رنج سنی برخی از بازیکنان و ضرورت جوانگرایی در تیم ملی، افزود: تا قبل از جام ملت ها امکان جوانگرایی وجود ندارد و اگر ضرورتی در این زمینه وجود داشته باشد بعد از جام ملت ها باید انجام شود. البته چند تا از جوانان از جمله حسین زاده، مهرزاد میلاد و محبی اضافه شدند و به تیم ملی کمک می کنند، طبیعی است که جام ملت ها را باید با ترکیب همین تیم پیش ببریم و عجله نکنیم.

نصرتی اظهار کرد: با وجود این که با نتیجه مساوی بازی به پایان رسید اما معتقدم تیم ملی ایران با توجه به این که در خانه حریف بازی می کرد و جو ورزشگاه پر از هواداران ازبکستان بود بازی خوبی را ارائه داد. همین بازیها به تیم ملی کمک می‌کند تا در جام ملت‌ها بازیهای خوبی را برگزار کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان باید بدانند از ثانیه ای که داور سوت شروع بازی را می زند تا ثانیه ای که سوت پایان زده می شود باید با تمرکز صد درصد بازی کنند و برای یک لحظه هم نباید تمرکزشان به هم بخورد چون این بازی ها ملی است نه باشگاهی./ایسنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *