قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

تخلیه وبارگیری کالا در بنادر شرق هرمزگان به مرز یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تُن رسید

مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۲۹۵ تُن انواع کالا از ابتدای سالجاری تا پایان آبان‌ماه امسال در بنادر شرق استان تخلیه و بارگیری شد.

بازخبر/روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حمید رضا محمدحسینی تختی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: این میزان شامل یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۴۳۱ تن کالای غیرنفتی و ۲۹۸ هزار و ۸۶۴ تن کالا نفتی بوده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی صادرات غیرنفتی و همچنین استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های در عرصه دریابرد بنادر شرق بیان کرد: در این بازه زمانی از ۹۱۶ هزار و ۸۸۹ تن از این نوع کالاها به کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر شده است.

مدیر بندر شهید باهنر، جهش ترانزیتی در بنادر شرق را زمینه‌ساز پیشرفت و بهره‌مندی از مزایای آن در راستای توسعه اقتصادی دریاپایه دانست و بیان کرد: ۴۱ هزار ۸۷۴ تن از انواع کالا از طریق این بنادر ترانزیت و مقاصد آن‌ها کشورهای ارمنستان، عراق و قرقیزستان بوده است.

به گفته وی؛ همچنین در هشت‌ماه نخست سال‌جاری ۳۶ هزار و ۸۶۴ فروند از انواع شناورها در بنادر شرق هرمزگان رفت و آمد کردند که این میزان جابه‌جایی افزایش هفت درصدی را به دنبال داشته است.

بنادر شرق هرمزگان با بهره‌گیری از بنادر تجاری و مسافری در مرکز و شرق هرمزگان، در حوزه‌های مسافری داخلی و بین المللی، تجاری و گردشگری دریایی فعالیت خاص و منحصر بفردی دارد./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *