جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
اتفاق مدنظر گل‌محمدی رخ می‌دهد

واکنش نهایی درویش به تصمیم یحیی

مدیرعامل پرسپولیس که به نظر می‌رسد به دنبال مسیری برای پایان دادن به حواشی مربوط به سرمربی تیمش است، جامعه هواداری و رسانه را بار دیگر به آرامش فرا می‌خواند.

بازخبر/رضا درویش بعد از ساعاتی پرالتهاب و پرماجرایی که در خصوص بحث یحیی گل محمدی داشت، صحبت‌هایی نیز با اصحاب رسانه در اینباره دنبال کرد.با این حال بعد از ماجرای دعوت وی به کمیته اخلاق دقایقی با مدیرعامل سرخ‌ها به صحبت پرداختیم و عزم او نشان از پایان دادن زودهنگام به این ماجرا می‌داد.

مدیرعامل پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش با گلایه نسبت به بمباران خبری شکل گرفته و استفاده از لفظ پایان کار یحیی در این باشگاه حرف‌هایش را آغاز کرد و مدعی شد که برخی‌ها به دنبال این هستند تا رابطه سرمربی و مدیریت را بد جلوه دهند و آنها را روبروی یکدیگر قرار دهند.

* درویش با اشاره به اینکه علیرغم خبرهایی که گاها برخلاف اتفاق رخ داده در فضای مجازی شاهد هستند، به واسطه تلاشی که برای آرام نگه داشتن جو و دوری از حاشیه دنبال می‌کنند، نسبت به تکذیب آن خودداری کرده‌اند. موضوعی که حتی تکذیب باشگاه شاید منجر به قرار گرفتن کادر، بازیکن و مدیریت روبروی یکدیگر شود و تلاش باشگاه این است که در دام افراد حاشیه ساز در این زمینه قرار نگیرند.

* مدیرعامل پرسپولیس البته مدعی است که این باشگاه جلسه اضطراری در خصوص مساله یحیی گل محمدی نداشتند و جلسه امروز و حضور اعضای هیات مدیره روتین و از پیش تعیین شده بود اینطور توضیح می دهد که به واسطه حضور یکی از اعضای هیات مدیره در سفر، جلسه‌ای که طبق روال روزهای سه شنبه برگزار می‌شود به امروز موکول شده و هیچ ارتباطی به بحث سرمربی این تیم و اتفاقاتی که رخ داده نداشته است.

* درویش که طی مدت اخیر بارها نسبت به مشکلات مالی و موانعی که بر سر درآمدزایی این باشگاه قرار گرفته، واکنش نشان داده، مدعی است که آنها با پرداخت 20 درصدی قرارداد به دنبال این هستند تا حسن نیت و تلاش خود را نشان داده و در مسیر موفقیت تیم و بالا بردن انگیزه نفرات گام بردارند.

* مدیرعامل پرسپولیس با همان سبک همیشگی خود که در تلاش برای نادیده گرفتن اتفاقات است و هواداران این تیم بارها در موضوعات قابل مشاهده‌ای همچون مذاکره نقل و انتقالاتی با بازیکنان که از سوی وی تکذیب می‌شد نیز با آنها آشنا هستند، مدعی است که در بحث یحیی گل محمدی نیز اتفاق عجیبی رخ نداده است! با این حال برخی دوستان با داغ کردن ماجرا به دنبال رقم خوردن اتفاق دیگری هستند که باشگاه با قدرت روبروی آن خواهد ایستاد و تلاش خود را برای موفقیت تیم بار دیگر به کار خواهد گرفت.

در بین صحبت‌های مطرح شده با مدیرعامل پرسپولیس بحث تمدید قرارداد احتمالی با یحیی گل محمدی و احتمال اینکه بی توجهی به این موضوعات باعث ناراحتی و این اقدام او شده نیز به میان آمد که او مدعی شد با همراهی دیگر اعضا قطعا اتفاقات مثبتی پیش خواهد آمد و به واسطه قوانین جدید آنها راهکارهایی را در این زمینه دنبال خواهند کرد و قطعا گل محمدی به عنوان مربی‌ای که کارنامه پربار و موفقی در این تیم از خود به جا گذاشته، همکاری خود را در پایان سفرش با تیم دنبال خواهد کرد و در این شرایط بهتر است هواداران بدون استرس و با آرامش، تیم مدیریتی را برای تصمیمات مناسب همراهی کنند./ورزش 3

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *