قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
به بهانه مدال تاریخی شطرنج ایران در بازی‌های آسیایی

مات آسیا!

تیم شطرنج ایران به مدال طلای بازی های آسیایی دست یافت.

بازخبر/مرتضی رضایی: همیشه اولین ها در خاطره ها می مانند و حالا این شطرنج است که پس از رنج‌های زیاد طلایی گرفت از جنس الماس!

خیلی ها در این رشته رفتند، ترک وطن کردند و به دنبال زندگی بهتری بودند (تصمیم شخصی است و قابل احترام) اما همان هایی که ماندند حالا همه را مات خودشان کرده اند. همه آسیا را. بدون شک این مدال مهم‌ترین مدال کاروان ایران است. باید تعارف را کنار گذاشت. می دانیم که تنیس روی میز و ژیمناستیک هم تاریخ سازی کرده اند اما طلا کوبی بچه های شطرنج در بین قدرت های آسیا (که قدرت های برتر جهان هم هستند) آنقدر چسبید که باید تا سال ها سال بعد از آنها نوشت.

باید تا سال های سال بعد این طلای ۲۴ عیار را به روی خیلی ها آورد و از آن به عنوان یک افتخار یاد کرد. دمتان گرم بچه های ایران، درود به شرفتان و پرچم خودتان و ایران بالا. حسابی داریم کیف می کنیم و لذتش را می بریم. شطرنج، کشتی نیست اما به قول هادی عامل، شیر مادر و نان پدر حلال‌تان./خبر آنلاین

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *