قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

محل استقرار کارگران فصلی بندرعباس پس از سال‌ها بلاتکلیفی، افتتاح شد

محیط استقرار کارگران فصلی بندرعباس (ایست کار) پس از سال‌ها بلاتکلیفی، در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با سه میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

بازخبر/رییس خانه کارگر هرمزگان شامگاه چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از محل استقرار کارگران فصلی بندرعباس به خبرنگار ایرنا گفت: مرکز ایست کار برای کارگران فصلی و مهاجر در سطح شهر بندرعباس بوده که گاهی حضور آنان در سطح شهر مزاحمت‌هایی برای شهروندان ایجاد می‌کرد.

اسماعیل حاجی زاده افزود: برای حل مسأله و کاستن از مشکل‌های شهروندان در سال ۹۶ از شهرداری خواسته شد زمینی برای ساماندهی این افراد اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: این مجموعه با هزینه خانه کارگر بر روی زمینی که شهرداری در اختیار قرار داده احداث شده است و کارگران در این مرکز حضور یافته و شهروندان با این مرکز تماس گرفته و کارگران به آن‌ها معرفی می‌شود.

رییس خانه کارگر هرمزگان اضافه کرد: این تشکل هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و شهروندان تنها باید هزینه کارگر را بپردازند.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: همچنین ۲ سازه دیگر یکی در میدان شهدا و دیگری در روبروی اداره استاندارد در بلوار امام حسین (ع) آماده بوده تا علاوه‌بر منطقه گلشهر بتوان نقاط دیگر شهر را هم پوشش داد.

وی ابراز کرد: سامانه‌ای در این مکان طراحی شده که با کد ملی سابقه کارگر را می‌آورد و اتباع بیگانه به هیچ وجه در این مکان به شهروندان معرفی نمی‌شوند.

رییس خانه کارگر هرمزگان اشاره کرد: کارگران از ساعت هفت صبح تا ۱۹ در این مکان حضور می‌یابند و شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی از آنان برای کار دعوت کرده یا مراجعه حضوری برای استفاده از این نیروهای کار داشته باشند.

حاجی زاده افزود: همچنین تقاضای درخواست زمین برای ایجاد خوابگاه و مکان اسکان کارگران فصلی به شهرداری داده شده که این معضل مهم‌تری از جای نشستن این هاست.

وی تصریح کرد: فضای کنونی بیشتر مشکل‌ شهروندان را حل می‌کند و خواهند دانست که کسی به منزل‌شان آمده و دارای شناسنامه بوده درصورتیکه جای خواب مشکل خود این کارگران را برطرف می‌سازد.

رییس خانه کارگر هرمزگان گفت: شهردار سابق بندرعباس زمینی برای این منظور در اختیار خانه کارگر قرار داد که مشکل‌هایی دارد و یا باید مشکل حل شود و یا زمین دیگری اختصاص داده شود./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *