قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

حضور دانش بنیان های ایرانی در برزیل

یک هیات تجاری متشکل از شرکت‌های دانش بنیان، دارویی، تجهیزات پزشکی، ارتباطات، پتروشیمی و کشاورزی به کشور برزیل اعزام می‌شود.

بازخبر/تجارت با کشورهای حوزه آمریکای لاتین یکی از فرصت های مغفول در تجارت بین الملل برای ایران است. کشور برزیل به عنوان یکی از بازارهای مستعد برای حضور شرکت های دانش بنیان مقصد رایزنی های بین المللی ایران است.

مرکز تجاری ایران در مکزیک و برزیل مستقر در کریدور فناوری تا بازار نیز خدمات و تسهیلات لازم جهت ورود به بازار برزیل را برای شرکت های دانش بنیان فراهم کرده است.

براساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، اعزام به کشور برزیل با هدف گسترش و توسعه بازار بین الملل شرکت های دانش بنیان با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری انجام می شود.

تسهیل توسعه بازار بین الملل شرکت ها در قالب چهار برنامه مدون توسط مرکز تعاملات پیش بینی شده که شامل برپایی پاویون در نمایشگاه های تخصصی بین المللی، اعزام هیات تجاری، پذیرش هیات تجاری در نمایشگاه های داخلی و حمایت از حضور مستقل در نمایشگاهاست.

شرکت های تولید کننده محصولات دانش بنیان به علاوه گروه های کالایی دارو و تجهیزات پزشکی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات، محصولات پتروشیمی، مصالح ساختمانی، غلات، بذر و سم و … در این برنامه اعزام حضور دارند.

سفر هیات تجاری ایران از ۲۱ تا ۲۸ مهرماه انجام می شود. متقاضیان می توانند جهت ثبت نام از طریق سایت کریدور صادرات به نشانی https://tesc.ir/service/۷۳/۱ اقدام کنند./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *