قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

چهره متفاوت باکیفیت‌ترین شاسی‌بلند آلمانی بازار ایران

نسل سوم فولکس واگن تیگوان در اروپا رونمایی شد. این خودرو سال آینده با سوار شدن بر نسخه شاسی بلند به ایالات متحده خواهد آمد. فولکس واگن تیگوان نسل دوم، خودرویی بود که در بازار ایران حضور داشت و توانست با توجه به محدودیت عرضه و همزمان شدن با اعمال مجدد تحریم‌های همه جانبه، نسبتا موفق عمل کند.

بازخبر/طراحی بیرونی تیگوان همچنان آشناست و تغییر و دگرگونی شدیدی را تجربه نکرده است. این مدل بر روی پلت فرم MQB Evo با دیفرانسیل جلو به صورت استاندارد و چهار چرخ محرک به عنوان یک آپشن سوار می‌شود.

طراحی نمای جلویی به طور کلی یادآور سری محصولات ID فولکس واگن بوده و کم کم این محصول پرطرفدار هم تبدیل به خودرویی برقی خواهد شد. چراغ‌های جلویی باریک‌تر از نسل قبل شده و آن حالت مستطیلی و بزرگ خود را از دست داده است.

بین این دو چراغ، یک نوار LED قرار دارد که باز هم نشانه‌ای از سری خودروهای برقی ID است. جلوپنجره بزرگ و کشیده همراه با ورودی‌های هوای موجود در گوشه سپر، در این بخش خودنمایی زیادی دارند.

نمای جانبی تیگوان همچنان همان سادگی و شیک بودن خود را حفظ کرده‌ است. چراغ‌های پشتی دیگر تبدیل به نوع متصل شده و با گرافیک زیبایی همراه شده است. دیفیوزر خودرو طرح ساده‌ای داشته و فاقد هر نوع اگزوز برجسته و مشخص می‌باشد.

نوشته تیگوان در پایین‌ترین قسمت درب صندوق عقب به چشم می‌خورد.

در داخل، فولکس‌واگن یک نمایشگر کیلومترشمار و یک سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز را معرفی می‌کند. طراحی گرافیکی MIB(پلت فرم اطلاعات سرگرمی مدولار) این شرکت از آنچه قبلاً در ID.۴، ID.۵ و ID.۷ استفاده می‌کرد، پیروی می‌کند. رانندگان می‌توانند بین طرح‌های گرافیکی کیلومترشمار، حالت‌هایی مثل کلاسیک، Progressive، ناوبری و R-Line را انتخاب کنند.

سیستم‌های ایمنی موجود در تیگوان شامل کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، کنترل فاصله پارک، سیستم کمکی حفظ بین خطوط و تغییر مسیر و غیره است.

حداقل در اروپا، فولکس‌واگن چند گزینه پیشرانه جدید را معرفی می‌کند.
دو گزینه پلاگین هیبریدی با خروجی کلی ۲۰۱ اسب بخار یا ۲۶۸ اسب بخار قدرت وجود دارد. این مدل‌ها همچنین از باتری ۱۹.۷ کیلووات ساعتی استفاده می‌کنند که می‌تواند مسافت ۱۰۰ کیلومتر را فقط با برق طی کنند. شارژر AC اکنون ۱۱ کیلو وات را پشتیبانی می‌کند و خودرو می تواند تا ۵۰ کیلووات را با اتصال به شارژر سریع DC بپذیرد.

گزینه‌های مجهز به پیشرانه هیبریدی ملایم نیز وجود دارد. موتور ۱.۵ لیتری توربو و چهار سیلندر به یک باتری لیتیوم یونی ۴۸ ولتی و استارت/ژنراتور ۴۸ ولتی متصل می‌شود. نسل سوم تیگوان همچنین دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ و چهار سیلندر است که ۲۰۱ اسب بخار یا ۲۶۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

جزئیات فنی در مورد تیگوان مخصوص ایالات متحده هنوز در دسترس نیست./خبر آنلاین

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *