قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
اسمی تیم ملی تکواندو

ترکیب تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی مشخص شد

اسامی ۵ تکواندوکار اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد.

بازخبر/مسابقات تکواندو در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین طی روزهای دوم تا هشتم مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات کشورها مجاز به اعزام ۵ تکواندوکار در گروه مردان و ۵ تکواندوکار در گروه بانوان هستند. ضمن اینکه دو تکواندوکار هم در بخش پومسه به این بازی‌ها اعزام خواهند شد. کادر فنی تیم ملی بانوان ۳۰ مردادماه ترکیب نفرات اعزامی به این بازی‌ها را اعلام کرد و امروز نیز بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان اسامی ۵ تکواندوکار اعزامی به هانگژو را اعلام کرد.

بر همین اساس مهدی حاجی موسایی در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، علیرضا حسین‌پور در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، متین رضایی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم نفرات اعزامی تیم ملی به این رقابت‌ها را تشکیل خواهند داد.

هدایت تیم ملی تکواندو مردان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی است؛ مجید افلاکی و نعیما خواجوی نیز کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *