جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
انتقال روبرتو تورس به گل‌گهر

خشم نکونام از هایجک شدن بازیکن محبوبش

انتقال روبرتو تورس به گل‌گهر باعث نارضایتی جواد نکونام شده است.

بازخبر/روبرتو تورس اسپانیایی که ازاولین روزهای حضور نکونام در استقلال در فهرست او قرار داشت، در نهایت با باشگاه گل گهر سیرجان به توافق نهایی رسید.

سرمربی استقلال دو هفته پیش خبر از حضور قطعی این بازیکن در گل گهر را داده بود اما طی روزهای گذشته تصویری از تورس در خیابان‌های تهران منتشر شد که گمانه‌زنی می‌شد شاید به جهت مذاکره با استقلال چنین تصویری منتشر شده است.
اما آن تصویر هیچ ارتباطی به استقلالی شدن این بازیکن اسپانیایی نداشت و همان طور که پیش‌بینی هم می‌شد، آن اقامت به جهت عقد قرارداد نهایی با باشگاه گل گهر بود. اما به محض آنکه خبر حضور تورس در باشگاه گل گهر تأیید و رسانه‌ای شد جواد نکونام، سرمربی استقلال که بارها تأکید کرده بود تورس باید استقلالی شود، از شنیدن این خبر بشدت ناراحت شد.
نکونام شاکی از پیوستن تورس به باشگاه گل گهر سیرجان سخت به دنبال جذب این بازیکن بود تا شاید خط حمله استقلال را با حضور بازیکنی که پیش‌تر با او در فولاد هم تیمی بود، تقویت کند اما تیر سرمربی استقلال به سنگ خورد تا او نوک پیکان انتقادات خود را بار دیگر به سمت خطیر نشانه برود و بابت به خدمت گرفته نشدن این بازیکن از سیاست‌گذاری مدیران باشگاه استقلال بشدت انتقاد کند./ایران ورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *