قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
نماینده مردم کهگیلویه:

حضور دولت در میدان برای حل مشکلات/ رئیسی پروژه ۳۰ ساله را با مدیریت جهادی افتتاح کرد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم در میدان حضور دارد، گفت: افتتاح جاده مهم پاتاوه – دهدشت که ۳۰ سال عمر داشت در دولت آیت الله رئیسی با مدیریت جهادی انجام شد.

بازخبر/سید محمد موحد در مورد دستاوردهای سفرهای استانی رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» کار خود را آغاز کرد و در مدت بیش از دو سال تحولات مثبتی را در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی رقم زده است.

دولت سیزدهم در میدان حل مشکلات مردم حضور دارد

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس امید آفرینی و نشاط بین مردم را از دستاوردهای مهم سفرهای استانی رییس جمهور عنوان کرد و اظهار داشت:حضور در میدان و رصد مشکلات مردم از نزدیک باعث می شود تا دولت نسبت به مشکلات مردم آشنایی بیشتری داشته باشد و بتواند نسبت به حل مشکلات تصمیم گیری بهتری انجام دهد.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: بررسی مشکلات عمومی مردم و شهرستان ها در حوزه های مختلف عمرانی، معیشتی و اشتغال باعث می شود تا تصمیمات جدی برای حل این مشکلات گرفته شود و آثار مثبتی در زندگی مردم داشته باشد.

وی با اشاره به سفر آیت الله رییسی به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از اقدامات دولت نیاز به هزینه ندارد بلکه نیازمند مدیریت جهادی دارد به عنوان نمونه نزدیک به دو سال موضوع شهرستانی شدن شهرهای دیشموک و چاروسا در کهگیلویه مطرح است که باید با این موضوع جهادی برخورد شود و این هدیه دولت به این منطقه باید زودتر عملیاتی شود.

موحد با اشاره به افتتاح جاده مهم پاتاوه – دهدشت در دولت سیزدهم بیان داشت: این محور به طول ۱۳۶ کیلومتر از مصوبات سفر سال ۱۳۷۳مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که جزء یکی از ۱۲ پروژه اولویت دار کشور محسوب می شود و نقش مهمی در تسهیل ارتباط جاده ای بین استان‌های مرکزی کشور دارد. این پروژه با ارزشی بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به بهره برداری رسید و افتتاح آن یکی از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وی با برشمردن مهمترین دستاوردهای بهره‌برداری جاده پاتاوه ـ دهدشت گفت: جاده پاتاوه ـ دهدشت مسیری بسیار راهبردی است چون شهرهای شهرضا ـ سمیرم ـ یاسوج ـ دهدشت و بهبهان را متصل می‌کند افتتاح این جاده سبب ، اشتغالزایی، توسعه اقتصادی و رونق روستاهای حاشیه‌ این مسیر می‌شود.اهمیت ملی این جاده برقرار کردن ارتباط دریا با مرکز کشور است و نقش استانی آن خارج کردن شهر دهدشت از بن بست است.علاوه بر کوتاه شدن مسیر مرکز استان به شهرستان کهگیلویه و بویر احمد و خارج کردن دهدشت از بن بست، اثر اقتصادی قابل توجهی نیز برای روستاهای واقع در حاشیه مسیر دارد.

نماینده مردم کهگیلویه اضافه کرد: مسیر پاتاوه – دهدشت با داشتن۱۳ تونل به طول ۸ هزار و ۲۰۰ متر و ۱۸ دستگاه پل بزرگ بالای دهانه ۱۶ متری در این جاده طراحی شده است و ارتباط استان‌های جنوب کشور از جمله خوزستان را به استان های مرکزی ایران برقرار می‌کند و نقطه ثقل و میانبر بین استان‌های قرار گرفته در کریدور شمال به جنوب کشور به حساب می‌آید که امید است با افتتاح این مسیر شاهد تسهیل توسعه حمل و نقل در شمال و جنوب کشور باشیم./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *