جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
یک مدافع در لیست مازاد قطعی یحیی گل‌محمدی

پایان اردوی سه روزه پرسپولیس با یک خبر شوکه‌کننده

از امروز اردوی سه روز پرسپولیس استارت خواهد خورد و مسلما در پایان آن با تصمیم‌گیری مهمی از سوی یحیی گل محمدی همراه خواهد بود.

بازخبر/بعد از استارت تمرینات و انجام سه بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های شمس آذر (برتری هفت گله)، استقلال خوزستان (برد تک گله) و در نهایت پیکان تهران (برد دو گله) اکنون قرار است برنامه اردویی پرسپولیس به مدت سه روز در تهران دنبال شود.

یحیی گل‌محمدی که انتظار داشت برنامه آماده سازی تیم برای فصل آینده را اکنون با حضور در اردوی ترکیه دنبال کند، بعد از لغو این اردو اکنون شرایط تمرینی تیمش را در تهران در نظر گرفته است. اردویی که قرار است بالاترین پیک فشار بدنسازی به بازیکنان وارد شود و آنها در شرایط اردویی کاملا در اختیار کادر فنی قرار داشته باشند تا شرایط آنها مورد ارزیابی کامل قرار گیرد.

سرمربی پرسپولیس که این روزها ضمن بررسی کامل شرایط تمرینی و آمادگی بازیکنان در کنار روند ارتقا شرایط فنی و تاکتیکی، به صورت موازی به دنبال تقویت تیمش نیز هست، اکنون به دنبال یک تصمیم بزرگ است.

ترافیک خط دفاعی پرسپولیس خصوصا در قلب دفاعی باعث شده تا اکنون بحث زیادی در این خصوص شکل گیرد. حضور نفرات ملی‌پوشی مثل مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان و تمدید قرارداد با گئورگی گولسیانی که به تازگی به اردوی تیم ملی گرجستان نیز دعوت شده و در فصل گذشته نیز نمایش موفقی به جا گذاشته بود، در کنار نفرات پرتعداد دیگری مثل فرشاد فرجی، علی نعمتی و وحدت حنانوف 6 سهمیه لیست بزرگسالان را به این بخش اختصاص داده است.

با توجه به اینکه یحیی گل محمدی نیز اعلام کرده که فصل آینده قطعا برخلاف پیش‌بینی‌ها درباره استفاده از سه مدافع مرکزی، روی همان سیستم چهار دفاعه با حضور دو مدافع میانی کار را دنبال خواهد کرد، عملا باید شاهد نیمکت نشینی حداقل سه بازیکن از این فهرست بود.

کنعانی زادگان و پورعلی گنجی که رویای خود را برای حضور در جام ملت‌ها و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا جستجو می‌کنند، در کنار گولسیانی که مدعی حضور در ترکیب اصلی است، عملا جزو نفرات فیکس تیم در این ترکیب خواهند بود.

با این حال دو پسته بودن دیگر نفرات این لیست شاید معمای بزرگی دیگر باشد که یحیی گل محمدی باید آن را حل کند. علی نعمتی علاوه بر حضور در دفاع میانی قابلیت بازی در پست دفاع چپ را نیز خواهد داشت و این در حالیست که با توجه به دیدارهای تدارکاتی اخیر به نظر می‌رسد انتخاب اول یحیی گل محمدی برای این پست بار دیگر وحید امیری خواهد بود. محمد مهدی احمدی بازیکن زیر 23 سال پرسپولیس نیز در تلاش است تا توانایی خود را در این پست نشان دهد.

فرشاد فرجی نیز قابلیت بازی در دفاع کناری و میانی را دارد و در پنجره زمستانی نیز علی‌رغم پیشنهاداتی که برای جدایی داشت، یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس این مجوز را به وی نداد تا کار را همچنان در این تیم دنبال کند. وحدت حنانوف نیز بازیکنی آینده‌دار نشان داده و اکنون نیز مشتریانی دست به نقد در باشگاه پرسپولیس دارد. اما او نیز قابلیت بازی در پست دفاع میانی، دفاع راست، وینگر و حتی هافبک دفاعی را داراست و این موضوع نیز باعث شده تا یحیی با سردرگمی بزرگی مواجه باشد.

با این حال یحیی گل محمدی برای سه پست و یا حداقل دو پست به دنبال بازیکنان جدید خواهد بود و طبیعی است که با توجه به لیست بزرگسالان تیمش، برای نهایی کردن این انتقالات، بازیکنی را از این جمع خط بزند و از لیست کنونی خارج کند.

جذب یک دروازه‌بان که البته گفته می‌شود زیر 23 سال خواهد بود، تاثیری در لیست بزرگسالان نخواهد داشت اما در خصوص دو پست دیگر احتمالا شرایط را به سمتی خواهد برد که بازیکنی از لیست 6 نفره خط دفاعی خط بخورد و باید دید در سه روز اردوی آماده سازی و جمع بندی نهایی یحیی گل محمدی در خصوص بازیکنان مدنظر برای حضور در این تیم و لیست مازاد، شرایط به ضرر کدام بازیکن پیش خواهد رفت و شاید منتظر یک خبر شوکه کننده باید بود./ورزش سه

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *