قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

وضعیت شرکت فرودگاههای کشور وزیر را به مجلس کشاند

نماینده مردم همدان در مجلس از حضور وزیر راه و شهرسازی در مجلس برای پاسخگویی به سوالات مطرح شده در خصوص اتفاقات اخیر در شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داد.

باز خبر, امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس،‌ با اشاره به برخی عدم نظارت ها در شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: به دنبال عدم پاسخگویی و طفره رفتن مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور از پاسخ به اتفاقات رخ داده، وزیر راه و شهرسازی به مجلس می آید.

وی با گله مندی از عدم نظارت افزود: چرا دستگاههای نظارتی فرودگاهها نظارت و کنترل دقیق و لازم را بر بخش های مختلف همچون پروژه های عمرانی و نحوه قراردادهای صورت گرفته در فرودگاه‌ها ندارند؟

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه چرا پس از رخ دادن اتفاق باید بخش های نظارتی حساس شوند، تصریح کرد: یا بخش‌های نظارتی مطلع از اتفاقات نیستند و یا اینکه مطلع هستند و این اتفاقات می افتد؟

نماینده مردم همدان و فامنین ادامه داد: سوء مدیریت و عدم کنترل بخش های نظارتی در دستگاههای مختلف منجر به رخ دادن اتفاقات ناگوار شده است.

خجسته با اشاره به نقش و جایگاه نظارتی نمایندگان مجلس گفت: سوال از وزیر راه و شهرسازی و برخورد جدی با مدیران شرکت فرودگاههای کشور و بالاخص بخش های نظارتی را در اولویت کاری مجلس خواهیم داشت.

وی دربخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: عدم نظارت بخش های نظارتی، بی سر و سامانی در تکمیل و پیشرفت پروژه های عمرانی و نحوه عقد قراردادها در فرودگاهها از مهمترین سوالات مطرح شده از وزیر راه و شهرسازی است.

خجسته در پایان تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان همه ملت ایران هیچ گاه در راستای احقاق حقوق موکلین خود کوتاه نیامده و با هر گونه زیاده خواهی و دست درازی به بیت المال برخورد جدی و به موقع خواهند داشت.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *