قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
برگزاری برنامه‌های هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری در استان:

میز خدمت راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، برپا شد

به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور معاونین،مسئولان و مدیر روابط عمومی این اداره در مکان مصلی بندرعباس تشکیل شد و مورد استقبال حضار قرار گرفت.

بازخبر/اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری و برای رسیدگی بهتر به سوالات و مشکلات مردم در حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بازدید مردمی را در قالب میز خدمت برگزار کرد. در این رویداد، «پرویز کرمی»، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، «علیرضا محمدی»، معاون راهداری این اداره کل، «محمد مهدی رضایی لری»، معاون فنی و راه های روستایی، «مسعود موذن زاده»، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان جهت پاسخگویی مطالبات مردمی در مکان مصلی بندرعباس مستقر شده اند.

پرویز کرمی با اشاره به شروع هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در استان، گفت: «میز خدمت در راستای حقوق شهروندی و پاسخگویی مسئولان برگزار می شود و بررسی تقاضا و مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های ذیربط از جمله اهدافی است که با برپایی میز خدمت تلاش می شود مطالبات متقاضیان تحقق یابد».

علیرضا محمدی، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تاکید بر تداوم برپایی میزخدمت، گفت:«برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند محل برپایی نماز جمعه فرصتی مناسب برای افرادی است که به علت مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را ندارند». وی افزود:« با برپایی میز خدمت به شکل رو در رو مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنمایی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود».

محمدمهدی رضایی لری نیز با بیان مزایای مثبت استقرار میز خدمت عنوان کرد: یکی از اقدام ها و الزام های ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواست آنان، استقرار میزهای ارتباطی میان مدیران دستگاه های دولتی با مردم است که همسو با آن، میز ارتباطات مردمی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حاشیه این رویداد گفت: سامانه تلفنی ارتباط مردمی به شماره ۳۳۶۳۷۲۶۶ روزهای سه شنبه، ساعت هشت صبح تا ۱۵ پاسخگوی هم استانی‌های عزیز است، موذن زاده در پایان افزود: مردم و هم استانی های عزیز می‌توانند از طریق نامه کتبی درخواست‌ها و مشکلات خود را به نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برسانند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *