دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !
رئیس هیأت فوتبال قشم خبر داد

برگزاری کلاس توجیهی و بازآموزی داوران در قشم

رئیس هیأت فوتبال قشم از برگزاری کلاس توجیهی و بازآموزی داوران و کمک داوران استان هرمزگان در جزیره قشم خبر داد.

بازخبر، شریف شریفی‌نژاد اظهار داشت: کلاس توجیهی و بازآموزی قوانین جدید داوران و کمک داوران با حضور ۳۰ نفر از داوران فوتبال هرمزگان زیر نظر فدراسیون فوتبال و با همکاری اداره ورزش و جوانان قشم و هیات فوتبال استان هرمزگان در جزیره قشم برگزار شد.

وی اضافه کرد: این کلاس با هدف دانش‌افزایی و بالا بردن توان علمی داوران و کمک داوران فوتبال به‎مدت یک روز به‌صورت فشرده در مرکز رشد سازمان منطقه آزاد جزیره قشم دایر شد.

رئیس هیأت فوتبال قشم با اشاره به اینکه برگزاری این‌گونه دوره‌ها می‌تواند در رشد علمی داوران نقش بسزایی را ایفا کند، گفت: عبدالقادر ایمانی، فرزاد شیرمردی دو تن از داوران استان هرمزگان هستند که برای حضور در عرصه داوری کشور در روز جمعه ۱۲ شهریورماه برای تست آمادگی جسمانی و کلاس توجیهی در شهرستان یاسوج حضور خواهند داشت.

به گزارش فارس، دوره توجیهی و بازآموزی قوانین جدید داوران و کمک داوران هرمزگان به مدت یک روز زیر نظر فدراسیون فوتبال با تدریس محسن ترکی مدرس و داور بین‌المللی فوتبال در شهرستان قشم برگزار شد و ۴ داور فوتبال خانم در این دوره حضور داشتند.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *