قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان خبرداد

تداوم تاثیر سامانه فصلی و ناپایداری‌های عصرگاهی در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز با تاثیر سامانه فصلی، در ارتفاعات و برخی مناطق دریایی هرمزگان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی مورد انتظار است.

 بازخبرمرضیه سی سی پور، افزود: افزایش سرعت باد جنوب شرقی سبب متلاطم شدن تنگه‌ی هرمز و دریای عمان می‌شود.

وی با بیان اینکه سرعت باد از ساعات شب در نقاطی از تنگه‌ی هرمز (جزیره لارک) شدت میگیرد و به ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، تصریح کرد: با توجه به تداوم بادهای جنوب شرقی، صبح دوشنبه بنادر غربی استان نیز نسبتا مواج است، احتیاط‌های لازم در ترددهای دریایی صورت پذیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اضافه کرد: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد بیان کرد: با توجه به احتمال تقویت سامانه فصلی و تشدید بارش در نقاطی از بشاگرد و حاجی آباد توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع در مناطق شرقی و شمالی استان خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه تاثیر سامانه فصلی و ناپایداری‌های عصرگاهی طی هفته جاری در استان تداوم دارد، تصریح کرد: از نظر دمایی در مناطق شرقی و مرکزی استان کاهش نسبی دما در طول روز مورد انتظار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *