اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان خبرداد

تداوم تاثیر سامانه فصلی و ناپایداری‌های عصرگاهی در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز با تاثیر سامانه فصلی، در ارتفاعات و برخی مناطق دریایی هرمزگان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی مورد انتظار است.

 بازخبرمرضیه سی سی پور، افزود: افزایش سرعت باد جنوب شرقی سبب متلاطم شدن تنگه‌ی هرمز و دریای عمان می‌شود.

وی با بیان اینکه سرعت باد از ساعات شب در نقاطی از تنگه‌ی هرمز (جزیره لارک) شدت میگیرد و به ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، تصریح کرد: با توجه به تداوم بادهای جنوب شرقی، صبح دوشنبه بنادر غربی استان نیز نسبتا مواج است، احتیاط‌های لازم در ترددهای دریایی صورت پذیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اضافه کرد: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد بیان کرد: با توجه به احتمال تقویت سامانه فصلی و تشدید بارش در نقاطی از بشاگرد و حاجی آباد توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع در مناطق شرقی و شمالی استان خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه تاثیر سامانه فصلی و ناپایداری‌های عصرگاهی طی هفته جاری در استان تداوم دارد، تصریح کرد: از نظر دمایی در مناطق شرقی و مرکزی استان کاهش نسبی دما در طول روز مورد انتظار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *