قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

دستگیری عاملان سرقت سوخت از کامیون های پارک شده در بندرعباس

با سرعت عمل پلیس هرمزگان و همکاری شهروندان، عاملان سرقت از کامیون های پارک شده دستگیر و یک دستگاه خودروسمند فعال در این سرقت توقیف شد.

 بازخبرمعاون فرهنگی و اجتماعی پلیس هرمزگان در تشریح این خبر، بیان کرد: مأموران پاسگاه جلابی بندرعباس، حین گشتزنی در محورهای حوزه سرزمینی به یک دستگاه خودرو سمند با پلاک مخدوش که در اطراف کامیون‌های پارک شده در پارکینگ حاشیه محور جلابی در حال سرقت گازوئیل از کامیونها بود، برخورد کردند.

سرهنگ موسی عرب افزود: مأموران بلافاصله با سرعت عمل و همکاری شهروندان، خودرو را توقیف و دونفر از سارقین را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند که این امر باعث خشنودی رانندگان و شهروندان شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه تحقیقات از متهمان در جهت کشف سایر همدستان و یا سرقت های احتمالی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بعنوان متولی ایجاد امنیت در کنار شهروندان، از هیچ گونه کوششی دریغ ننموده و با افراد قانون گریز و هنجار شکن برابر قانون برخورد می کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *