چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
فرماندار شهرستان قشم:

در حمایت از خبرنگاران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم داشت

فرماندار شهرستان قشم گفت: قلم تحلیلی، آینده نگری و نگاه بع چشم اندازها از نیازهای شهرستان قشم است و باید در قلم زنی ها به سند های بالادستی و سیاست های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم توجه شود.

 بازخبرمحمد محمدحسینی، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان و آزادگان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها، مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

وی خبرنگاران را  طلایه داران خط مقدم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی جامعه و سرداران و سربازان جبهه فرهنگی و رسانه ای توصیف و اضافه کرد: بزرگ خبرنگار واقعه کربلا حضرت زینب کبری (س) و حضرت امام سجاد(ع) هستند که با روایت دقیق حقایق از تحریف و فراموشی نهضت عاشورا جلوگیری کردند.

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: در حوزه حمایتی از اصحاب رسانه در شهرستان قشم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم داشت.

در این آیین رسمی و صمیمی از ۳۰ نفر از خبرنگاران، پیشکسوتان رسانه و همچنین فعالان فضای مجازی که پیرامون بازنشر اخبار و انتقال مطالب از طریق شبکه های مجازی  فعالیت می کنند تقدیر شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *